brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Foton♥

Av Frida - 31 juli 2010 13:32

Hejhej!

Tänkte ladda upp lite bilder från förra sommaren! Eftersom att ni antagligen inte sett dom bilderna! :)


Jag var på Kolmården med klassen innan vi slutade!


Jag slutade 6:an, här sjunger jag och en kompis!'

Eller vi ska precis börja tror jag.


Jag och mamma var med i en hårvisning för Beautybox på Vätternfestivalen!


Jag,mamma,pappa,Anton och Emmi var i Gränna!


Jag och Anton var med farmor och farfar och campade i Töreboda!

Bilden bjuder jag på!


 Jag,mamma,pappa,Anton,farmor och farfar var på medeltidsmarknaden i Vadstena!

Här är en häst från den marknaden, dock var den ej till salu :P


Jag bodde hos min moster i ca 2 veckor innan min kusinvitamin föddes, här är Emmis katt! :)


Sen gjorde jag ju massor andra saker också! Som tillexempel var jag och klassen på klassresa i Skara sommarland! Jag började sjuan! Med mera :)


Pussochkram!

/Frida

Av Frida - 30 juli 2010 22:23

Här kommer några bilder från dagen!


Detta "plåster" fick jag av hon som tog mitt blodprov! Fattar ej varför dom sätter på så stora "plåster" dom kan ju sätta på helt vanliga plåster enligt mig! För dom här gör så ont och ta dän sen! -.-

 

Förut var jag,mamma,Emmi och Benji nere vid strömmen (en sjö typ) och matade änderna -eller enligt mig, ankorna- så här kommer några fina bilder! :)

   


Min "ank-favorit" är den ljusa! :)

/Frida  

Av Frida - 29 juli 2010 22:46

Här kommer bilderna på vad jag köpte! :)


 

Väska köpt på Accent-349:-

Kalender köpt på Bokia-149:-


Fast fick kalenderna av min bästa moster Emmi! :)



Nu kommer typ 3 bilder från dagarna med Karro!  


Våran sovplats sista natten!

På altanen!

Fint va? :P  


En blomma! :)  


Hadetbäst!

/Frida  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards