brunettii

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Frida - 29 juni 2011 23:23

Hejj!

Har precis sett på filmen Ramona & Beezus, den var jättebra! Rekommenderar den till alla mina läsare! :)

Nu lyssnar jag på musik och chattar lite på MSN, men ska nog sova snart eftersom att jag gick upp klockan 8 i morse, är ganska trött nu! ;)

Vi hörs imorgon i alla fall!



   

Av Frida - 29 juni 2011 18:05

Hejj!

Gick bra på lassarettet i förmiddags efter att vi varit där åkte vi in till Linköping i typ 1 ½ timma, sedan vidare till mammas kompis, vid 10 över 3 åkte vi till Mblommor och ö&b och sedan hem och göra mat och så åt vi för typ en halvtimma sen! Just det, var på Hemmakväll med och jag hyrde filmen Ramona And Beezus, så ska se den ikväll!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med Nea på MSN.

Vi hörs väl senare då! Hoppas ni har haft en bra dag!



 


Av Frida - 29 juni 2011 08:27

Godmorgon Sunshines!

Idag gick jag upp klockan 8 för jag kom på att jag var tvungen att duscha idag med då mitt hår var flötigt -.-

Så det var bara att pallra sig upp klockan 8.00, kan berätta att det var riktigt jobbigt! 
Idag är det i alla fall jättevarmt igen! Det är 20 grader i skuggan och så är det sol ute med, så det kommer bli jättevarmt idag med, men det tackar man för då vi har haft skitväder ett tag nu!

Nu måste jag fortsätta göra mig i ordning, orkar inte slänga med en bild nu dock!

Hörs sen!


 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards