brunettii

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Frida - 5 juni 2011 19:05

Hejj!

Karro kom hit vid strax innan tre. Vi har bara varit ute, hämtat Tintin hos gammelmormor, varit på östenssons och ätit middag. Ska väl ta och se på film sedan. Har inget mer att berätta nu, bloggar kanske sen, annars gör jag det imorgon :)

 

Av Frida - 5 juni 2011 13:34

Var i Borenshult för en stund sedan, okej, typ 1 timma. Åt glass där med Anton, städade även innan jag åkte´.

Om en stund kommer Karro med, hon sover här i natt. Roligt! :)

Vi hörs sen!


 

Av Frida - 5 juni 2011 10:14

Hejj bloggen!

Gick hem vid strax innan halv ett igår, mamma var ju dock tvungen att stanna kvar ett tag till ;)

Sov i vardagsrummet igen, vill inte ha öppet fönster och min fläkt har vi inte monterat ihop än. La mig vid halv ett, somnade vid kvart över ett kanske.

Sover ju inte världsbäst därinne så har lite ont i kroppen och är trött efter att ha vaknat några gånger inatt.

-

Idag blir det och städa lite och sedan så skulle Karro kanske komma och sova här om hon kan, men tror hon fortfarande sover då hon inte svarat på mitt sms som jag skickade för ca 20 min sedan :)

Vi hörs senare!


 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards