brunettii

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Frida - 24 juni 2011 17:24

Hejj!

Har precis varit i Medevi Brunn med familjen och gått lite där, är ju ganska stort midsommarfirande där. Tog med kameran men glömde bort att ta kort tyvärr. Smart!

Nu håller mamma och pappa på och gör mat så det blir och äta om en stund och sedan efterätt!

Vi hörs senare!


 

Av Frida - 24 juni 2011 14:10

Hejj!

Har precis gjort mig i ordning lite och nu sitter jag och hoppas på att det blir mat snart, för jag är hungrig, hihi :P

Ska väl ta och föna håret lite för tvättade det för en liten stund sedan och jag vill inte ha blött hår. Vi hörs senare!


En bild från förra årets midsommar!

   

Av Frida - 24 juni 2011 12:35

Hejj!

Har ni sett Selena Gomez nya musik video? Det är till hennes nya låt I Love You Like A Love Song, och jag tycker den är jättebra! Vad tycker ni? :)



 


Av Frida - 24 juni 2011 10:22

  


Hejj på er!

Vaknade vid 10 över 10 idag, och idag var det ingen som väckte mig faktiskt! Rrätt skönt då jag inte gillar att bli väckt, det är mycket skönare att vakna utav sig själv! :)
Idag ska jag bara va hemma med familjen, ska göra pannacotta till efterrätt också! Mums!

Imorgon ska vi dock till farmor och farfar och fira midsommar.

Vad ska ni göra i midsommar då? :)

Aja, vi hörs mer sen! Ska sitta lite vid datorn nu och sen är det väl frukost ;)


 


Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards