brunettii

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Frida - 2 juni 2011 22:18

Hello!

Är hemma från farmor och farfar nu. De har varit i Danmark för inte så länge sedan och då hade de tagit färjan över till Danmark från Göteborg och jag och Anton fick godis från båten. Ganska mycket med, vi fick:


  • Kexchoklad med blåbärssmak
  • Ahlgrens Bilar
  • en HARIBO-påse
  • Toblerone
  • Och en choklad som heter Pastilles

Det tackar jag så mycket för, hehe :)

Min farbror var där också för han åker till Mallorca imorgon så han skulle lämna hans hund hos farmor och farfar, det var trevligt att träffa honom. Träffar honom ju inte så mycket för han bor ju i Göteborg ;)
-

Nu lyssnar jag på musik och så ska jag läsa bloggar och logga in på facebook. Jag funderar starkt på att äta något av mitt godis med. Får se hur jag gör.

Vi hörs sen!


 



 

Av Frida - 2 juni 2011 17:47

Hellue!

Ska snart åka till farmor och farfar för att äta lite mat. Mums!

Ville bara meddela det, ha det bra så hörs vi när jag kommer hem! (:


 

Av Frida - 2 juni 2011 17:02

Lägger ut en sommaroutfit från olika butiker som jag verkligen skulle vilja ha! Here it comes!


   

Av Frida - 2 juni 2011 16:01

Hejj!

Har nu duschat, fixat mig, varit ute med hunden, sett på Gossip Girl och målat både finger- och tånaglarna i en fin vårgrön. Vad ska jag hitta på nu tro? Ska i alla fall sitta lite vid datan och sedan får jag se.
Vi hörs sen!


 

Av Frida - 2 juni 2011 13:56

Hejj!

Väntar på att mitt nudelvatten ska koka upp så jag kan lägga ner nudlarna snart. Som ni kanse förstår så gör jag nudlar till försenad lunch ;)

Har läst lite nu i alla fall skönt är det!

Efter att jag har ätit ska jag ta och duscha och göra mig i ordning´. Hade velat bada istället för att duscha men det blir bakterier i badvattnet och det är inte bra för min navel-piercing tyvärr. Så får vänta med att bada tills min  piercing har läkt.

Får se vad jag hittar på lite senare, är i alla fall själv hemma så får la hitta på något, är ju inte så kul att bara vara hemma menar jag ;)
Vi hörs senare!


 

Av Frida - 2 juni 2011 12:15

Hejj!

Har ´ätit frukost occh hjälpt mamma med att dammsuga osv. idag. Och så har jag suttit vid datan såklart ;)
Nu ser jag på Talang 2011, reprisen från i fredags då såklart! :)

Vi hörs senare!


 

Av Frida - 2 juni 2011 09:32

God Morgon

Så skönt att ha sovmorgon idag och 4 dagar till :)

Sitter och lyssnar på musik och nu ska jag läsa bloggar och logga in på facebook. Sedan får jag se vad jag hittar på idag, vad ska ni göra idag? :)

Vi hörs sen i alla fall!


 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards