brunettii

Alla inlägg under mars 2011

Av Frida - 31 mars 2011 17:48

Hejj!

Är trött efter att ha pluggar i tre timmar! :O
Pluggade SO i 2h och 45 min och Spanska i 15 min. Nu är jag trött men stolt!

Åt nyss mat också, pommes med kött! Gött!

Ska snart åka till farmor och farfar för att fika!

Hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 31 mars 2011 14:30

Hejj!

Det kan inte va nyttigt att äta 1 liter glass på 3 dagar va? För det har jag nämligen precis gjort! Usch då! Blir att gå ut och gå ännu mer nu så att den där glassen försvinner ;)

Nejmen nu ska jag plugga So och spanska!

Ciao!

Av Frida - 31 mars 2011 14:04

Hejj på er!

Kom nyss hem från skolan, slutade 20 över 1 idag, precis som varje torsdag :D

Vad ska jag hitta ¨på idag då?
Jo först och främst ska jag sitta vid datorn och äta glass. Sedan ska jag plugga SO och spanska och efter det vet jag ej ;)

Men vi hörs väl senare då!

Ciao!

Av Frida - 31 mars 2011 07:26

Godmorgon alla! (:

Idag har jag sovmorgon till tjugo i nio så idag kan jag ta bussen som går fem i åtta. Skönt! Har inte så mycket kvar att göra, det enda är att få ordning på min jättejobbiga virvel jag har i håret och sedan borsta tänderna.

Men nu har jag inget mer att skriva! Så hörs när jag kommer hem från skolan i eftermiddag!

Ciao!

Av Frida - 30 mars 2011 19:51

Hejj på er!

Blev inte att plugga So förut, för precis när jag skulle börja så kom mamma hem och då pratade jag lite med henne, och sedan hängde jag med henne till affären. Och efter att vi varit där så kom Ben10 och Emmi och då stannade de och åt middag med oss och sedan var klockan typ halv 7, då satte jag mig för att plugga lite. Och jag pluggade faktiskt lite. Sedan gick jag, mamma och pappa ut på en promenad och vi kom hem för typ 10 minuter sedan.

Just nu lyssnar jag på musik.

Men vi hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 30 mars 2011 15:57

Hej på er!

Kom hem från skolan för ca en halvtimma sedan. Vad ska jag hitta på nu då? Jo, det får jag se hehe :P

Lyssnar i alla fall just nu på musik Baby One More Time - Britney Spears, är det som hörs i mina högtalare just nu!

Idag gick vi till biblan på svenskan, och gissa hur klantig jag är! Jo, jag snubblar på en trottoarkant (väldigt hög kant dock) och får jätteont i hönder och knän :(


NEEEEEEEEEEEJ! Vet ni vad jag kom på nu? Jag måste göra en so-uppgift som ska va klar på fredag :(
Så det är väl vad jag ska göra nu ett tag framåt, göra min so-uppgift!

Hörs sen för nu ska jag logga in på fackebook ett tag och även läsa bloggar innan jag gör min so-uppgift!

Ciao!

Av Frida - 29 mars 2011 18:04

Hejj!

Kom hem hit till farmor och farfar för en stund sedan. Slutade 15.10 idag och gick direkt till konfan som började 15.46 och slutade 16.45 Gick sedan till biblan med Nathalie och både lånade och reserverade böcker! Sedan vid 20 över 5 kom farfar och hämtade oss och när jag och farfar kom hit så åt vi mat. Nu lyssnar jag på musik och lite senare måste jag plugga på de oregelbundna verben vi har till engelskan imorgon, men tror jag kan dem ;)

Vi hörs senare hörreni!

Ciao!

Av Frida - 29 mars 2011 07:02

Godmorgon alla! Gick upp vid halv sju idag och nu är jag klar. Så vad ska jag nu hitta på? Vid kvart över ska jag i alla fall gå ut till bussen, där ska jag möta Nathalie för vi ska åka med bussen då hon är hos sin pappa denna vecka. Men vi hörs senare sen i alla fall. Ciao! :-)

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards