brunettii

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Frida - 7 mars 2011 22:24

Hejjsan!

Ser på Big Brother med mamma, ställde precis fram glassen som jag ska äta av snart! Inte så nyttigt, men väldigt gott! Så synd att Tobias ska lämna Big Brother, han är ju en utav de roligaste som är kvar i huset nu!

Nåja, vi hörs väl mer imorgon!

Så, ciao!


En bild från några månader sedan typ, men eftersom att jag inte har laddat upp en bild på ett tag så denna duger! (:

  

Av Frida - 7 mars 2011 19:08

Hejj!

Lyssnar på musik och tränar engelska-glosor! Älskar't! Jag skojjar inte, älskar verkligen att plugga engelska! Det är så roligt att lära sig mer utav språket, men som ni kanske vet så är det mitt favoritämne i skolan! (:

Jag tränar alltid glosor på glosboken.se för där lär man sig massor! Jag hade tränat ca 5 gånger på engelskaglosorna nyss och fick alla rätt, då på 1  min och 47 sek. Nu kan jag dem på 1 min och 18 sek! :O

Haha, det var det jag ville blogga om! Haha :P
Hörs mer sen!

Ciao!

Av Frida - 7 mars 2011 18:32

Hej!

Har precis kommit hem från Malin, eller precis är det väl inte. Har varit hemma en stund nu!

Hade jättetrevligt, roligt att träffa henne igen. Saknar henne verkligen massor i skolan!

Nåja, eh. Har inget mer att berätta faktiskt!

Så hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 7 mars 2011 15:09

Hej på er! Har slutat skolan för dagen,slutade 20 min tidigare idag. Mamma kommer och hämtar mig vid tjugo i fyra. Då skjutsar hon mig till Malin, kommer ni ihåg henne? Jag berättade i höstas om henne. Aja, ska i alla fall fika hos henne idag, it will be fun! Hörs mer sen! Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards