brunettii

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Frida - 9 mars 2011 21:29

   Hejjsan!
Sitter och lyssnar på ljudboken, nej jag har inte gjort det sedan sist jag bloggade! Emmi & C:O kom ett tag och fikade och sedan när de gick hem åkte mamma och pappa för att hämta Anton på karaten och sedan åka och köpa kina-mat. Det var smaskens!

Om jag ska vara ärlig så tycker jag att boken och filmen är bättre än ljudboken än så länge!

Ska se på Big Brother om en halvtimma ca. Och innan det ska jag:

*Läsa bloggar

*Logga in på facebook

*Fläta håret


Hörs mer imorgon!

Ciao!


Laddade upp denna bild i Januari också, men tycker fortfarande att det stämmer väldigt mycket! (:

Av Frida - 9 mars 2011 18:01

Hejjsan!

Har pluggat lite engelska nu då! Tänkte även ta och plugga NO, har teoretiskt prov på onsdag nästa vecka. Men kom fram till att jag inte orkar plugga mer nu! Får ta och plugga imorgon + helgen + måndag! Haha :P

Nu ska jag lyssna på Twilight-ljudboken som jag har lånat från biblan idag!

Fast innan det ska jag läsa klart min sventeen-tidning!

Hörs mer sen!

Ciao!


Take me back to this day!

  

Av Frida - 9 mars 2011 17:14

Hejj på er!

Idag slutade jag kl. 15.00, precis som varje onsdag! Sedan gick jag till stan för att fixa lite till Karros födelsedagspresent, hon fyller nämligen 15 år på tisdag! Men jag skriver inte här vad hon ska få av mig, för jag vet att hon brukar läsa min blogg ;)

Påtal om present! Benji "fyller" 19 månader idag (tror det var 19 iaf!) så grattis till honom! (:


För en stund sedan så blev jag arg över en jättefånig sak (säger dock ej vad) och sedan tyckte jag att jag var jättemisslyckad (för jag har blivit arg mycket på senaste tiden över fåniga saker) och började gråta. Skulle gå in och tvätta ansiktet då så inte mascaran skulle börja rinna. Men fick sätta mig ner på golvet i stället för jag fick ingen luft! Hur mycket jag än försökte få luft fick jag ingen! Så mamma kom och gjorde så jag satt upprätt och sa åt mig att lungna mig och ta djupa lungna andetag annars skulle jag svimma, skitläskigt var det att inte få någon luft!

Jag undrade varför det blev så, och då sa mamma att jag fick en panikångestattack!


Nu ska jag läsa bloggar och plugga i alla fall!

Ciao!



Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards