brunettii

Alla inlägg under april 2011

Av Frida - 7 april 2011 16:18

Hejj på er!

Kom hem för en liten stund sedan, skrev då ner 1 vers och 1 stick i min låt för jag kom på lite rader när jag satt/väntade på bussen! Lånade 2 reserverade böcker:

  • Miles To Go av  Miley Cyrus
  • En Shopaholics Bekännelser av Sophie Kinsella

Har ni läst någon av dessa böcker? Iså fall, var de bra?

Aja, nu ska jag nog sitta och öva lite på gitarr, eller nee! Jag ska läsa bloggar och lite i min Seventeen tidning först!

Ciao!


Av Frida - 7 april 2011 14:27

Hejj!

Har precis suttit och skrivit lite på en låttext som jag har börjat med! Ska nog ta och dra till biblan med bussen som går vid 5 i 3 så tänkte lägga upp dagens låt!

Jag har valt låten Love Story med Taylor Swift, och det gjorde jag för den påminner lite om sommaren då jag ska sjunga den på skolavslutningen i Juni! :)

Så här kommer låten!



Så vi hörs väl senare!

Byebye!

Av Frida - 7 april 2011 13:43

Hejjsan allihopa!

Nu börjar det äntligen kännas som vår! Det är nästan 10 grader ute idag och i morse när jag åkte vad det ca 6 grader, likaså igår! Så skönt! Kom nyss hem från skolan i alla fall, jag och Alice fick sluta 10 min tidigare typ eftersom att vi inte kan va med på idrotten och det har vi sista lektionen på torsdagar, det enda kravet Kalle hade var att vi skulle gå en promenad, annars fick vi inte sluta tidigare. Alice går jämt hem från skolan och då gjorde jag med det eftersom att jag inte hade fått sluta tidigare annars haha :P :)

Lyssnar i alla fall på musik nu, inte så konstigt. Just nu är det reklam på spotify men snart börjar låten En Vanlig Dag med Ulrik Munther. Haha, har börjat nörda hans låtar. Men dem är ju så bra! :)

Ska snart åka till biblan med bussen för att hämta en bok som kommit in som jag har reserverat.

Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 7 april 2011 07:28

Godmorgon sunshines!

Börjar 20 i 9 idag och sitter här vid datan i behov att göra något tills jag ska ta på mig och gå ut till bussen om 20 min. Tvättade nyss min piercing, och den ser bra ut. Haha :P
Gissa vad jag gör! Jo, jag sitter och lyssnar på musik. Jag får nog ta och skärpa mig snart, varje stund jag är hemma typ lyssnar jag på musik. Haha :P
Sitter även och nördar Ulrik Munthers låtar, haha :P
Aja, vi hörs när jag kommer hem från skolan idag, slutar 20 i 2 typ!

Ciao!

Av Frida - 6 april 2011 20:56

Hejj på er!

Spelade nyss lite gitarr, ska lära mig spela det nu. Dock har jag nog lite svårare med att vinkla handen rätt runt gitarrhalsen pga. reumatismen :/
Men det ska nog gå bra! :)

Ska verkligen lära mig spela gitarr nu, och paino med! :)
Men nu blir det snart att se på Grey's Anatomy så vi hörs imorgon!

PUSS!

Av Frida - 6 april 2011 19:36

Gissa vad jag har gjort! Jo, jag har nämligen piercat naveln! :D

Yay! :)

Lyssnar fortfarande på musik, och de låtar jag lyssnar på mest är En Valig Dag, Boys Don't Cry och Life. Alla är av Ulrik Munther! Han är så jäkla bra ju!

Vi hörs senare i alla fall!

Ciao!

Av Frida - 6 april 2011 18:48

Hejj!

Har suttit och målat lite och lyssnat på musik samtidigt, of course! Sedan pluggade jag lite på spanskaglosorna som jag har tills imorgon nyss och vet ni? Jag hade alla rätt på andra försöket idag, så det känns som att jag kommer att klara mig ganska bra imorgon på läxförhöret! :D

Får se vad jag hittar på resten av kvällen tills klockan 21!

Vi hörs senare vettni!

Ciao!

Av Frida - 6 april 2011 17:10

Tänkte lägga upp dagens låt nu! Jag har valt You're Beautiful av James Blunt för att den är bra och ganska fin om man lyssnar på texten! :D



Varså goda! :D

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards