brunettii

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Frida - 19 augusti 2010 22:57

så nu sover jag!

Godnatt!

Av Frida - 19 augusti 2010 20:43

Hejhej!

Sitter och ser på serien Parenthood just nu, fast nu är det reklam då ;)

Skriver detta inlägget så ni ska veta vad jag gör denna torsdagskväll! Vad gör ni?=)


Aja, nu får ni ha det så bra så hörs vi sen!

Pussen

/Frida

MSN

Av Frida - 19 augusti 2010 19:39

Hejhej!
Kom inte på nån bättre rubrik, haha :P

Men jag sitter i alla fall och chattar på msn och nyss var jag typ barnvakt åt Ben10, det var kul!

Idag vart det inte att va med Sanna, för hon orkade inte! Tyvärr :/


Aja,bloggar nog mer senare :)

Pussen!

/Frida

Av Frida - 19 augusti 2010 14:48

Hejhej!

Sitter här nu och äter upp dom sista chipsen som jag fick av  mamma och pappa i förrgår! Mums!  


Hm, försökte att videoblogga förut men gör ett nytt försöka sedan! Gick inget bra förut :S


PussN
/Frida

Av Frida - 19 augusti 2010 12:39

Rubriken säger väl allt va? Hehe!!

Sitter här med ofönat hår och lyssnar på Julia Sheer!


Funderar på ifall jag ska locka eller platta håret idag? Hm! Snälla hjälp mig! :)

PussN
/Frida

Av Frida - 19 augusti 2010 11:53

Hejjhopp!

Nu är jag klar med hemtentan...Äntligen!  

Den är på 7 sidor tror jag! Skitjobbigt! Menmen! Nu är jag ju klar i alla fall!  


Nu ska jag nog hoppa in i duschen, och sedan vet jag inte vad jag hittar på! Ikväll vid 5 halv 6 så ska jag och Sanna nog va!  


Kul blir det då! Tror inte vi har träffat varandra sedan vi åkte till McDonalds då i början av sommaren, det var ganska varmt då minns jag!   


Hejdå!

/Frida


Av Frida - 19 augusti 2010 09:48

Godmorgon, typ!

Idag vaknade jag 8 då, ställde klockan på det igår när jag gick och la mig! Börjar ju vrida tillbaka dygnet nu! Så då tänker jag gå upp 8 imorgon med och sen får jag se om jag går upp halv 8 eller 8 då! På lördag kanske jag tar sovmorgon? Hmmmm, får se!:D

Om ni undrar varför det tog mig så lång tid att blogga idag så är det för att när jag vaknade så satte jag på Camp Rock och såg den! Så nu när den är slut så

bloggar jag då! Hade nog inte orkat att blogga/sitta vid datorn med en gång! Haha :P


Aja, idag så ska jag nog inte göra något speciellt! Har inget inplanerat i alla fall! Vad ska ni göra idag då?


Ha det bra nu, så hörs vi sen!

Pussen

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards