brunettii

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Frida - 15 augusti 2010 23:45

Hejj!

Har precis sett klart på filmen, för jag sa väl att jag skulle se på film va? Hmm, tror det! :)

Såg i alla fall på filmen  Aquamarine och den är super! Nån mer som tycker den är bra?=)


Eftersom att jag gick upp klockan nio idag, eller vaknade klockan nio idag så är jag jättetrött nu och ska sova! Fast först så ska jag bara läsa lite bloggar och logga in på facebook! :D

Men jag bloggar mer imorgon!

Godnatt, pussN

/Frida

Av Frida - 15 augusti 2010 21:42

Klockan är inte ens tio och det är redan typ kolsvart ute! :O

Nu märks det att det redan är höst! Usch och fy och blä på det! Haha:P

Aja, det var allt för mig!

PussN
/Frida

Av Frida - 15 augusti 2010 20:29

Hejj! Sanna kunde inte hänga med ut, så jag frågade Molly...Men hon har inte svarat :/

Så det blir nog att sitta inne och tråka ikväll! :(

Menmen, ville bara säga det haha!


PussN

/Frida

Av Frida - 15 augusti 2010 19:53

Haha, rubriktorka? Ohyes! Blir kanske ut och ta kort med Sanna om en stund, annars så får jag se vad jag gör! Mormor är här just nu i alla fall! Kul! :)


Vad har jag mer att säga? Hmm, tror inte det finns nått mer att säga för nu ska jag sjunga! Hah:P

PussN
/Frida


Justja! Räknade ut att jag är 13 år och 10 månader (eller den 28:e så är det exakt 2 månader kvar tills jag fyller! ) om ni vill veta alltså! xD



Av Frida - 15 augusti 2010 17:38

Haha, orkade inte kolla klart på filmen! Den är ju så himla lång!! Aja, nu vet jag inte vad jag ska hitta på istället..Haha! Något förslag? :)


Aja, bloggar väl mer senare!

PussN
/Frida

Av Frida - 15 augusti 2010 15:44

Hejj!
Nu ska jag se på film och äta glass.Blir och se Knowing idag igen! Haha, vill se den igen för den var så  himla bra! :D

Aja, nu vet ni i alla fall vad jag ska roa mig med nu i nästan 2 timmar! Om det inte är mer än så? Men aja, ni fattar! :D

/Frida

Av Frida - 15 augusti 2010 14:16

Klicka här! Det är kul!:)


Nycklar! :)

  


Fattar ni hur rädd jag vart när jag sökte på det och fick länken av Karro!? Höll ju på att få en hjärtattack! Hade ju även högt ljud på datan med! Tack Karro!<3

Ville inte va den enda som var nära på att få en hjärtattack, haha :P
/Frida

Av Frida - 15 augusti 2010 12:30

Hejj!

Sitter och sjunger just nu! Skojjsigt! Angående rubriken så håller jag faktiskt på med ett projekt just nu! Det går ut på att jag ska sjunga så mycket som möjligt innan jag blir hes! Haha, konstigt projekt va? Har kommit på det alldeles själv! Fast jag brukar bli hes när jag sjunger för mycket, men det går bort efter typ en halvtimma! Så det är ju bra! :)


Aja, nu ska jag fortsätta med mitt projekt bloggar mer senare!

Ciao!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards