brunettii

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Frida - 10 augusti 2010 22:48

Rubriken säger allt!

Just det! Hoppas att ni har kollat på klippet i inlägget tidigare, det där med Julia Sheer! Älskar'n!
Godnatt!

/Frida

Av Frida - 10 augusti 2010 22:38

Kärlek på låten! Bättre än orginialet tycker jag!



Vad tycker ni? Bättre eller sämre än originalet? =)


Hittade klippet på en från min parrallelklass´s blogg, läser den dagligen! Ni kan ju med ta och kolla in den! :)

Klicka här för att komma till bloggen!


/Frida

Av Frida - 10 augusti 2010 22:11

Hej!

Har precis duschat! Fick shampoo i ögonen så det började svida, och när jag sköljde ögonen så vart det lödder.Så nu svider det så mycket så jag vill bara gråta! :/
Aja, idag då!

Först var det ju skola, sedan när jag kom hem så åkte jag och mamma nästan med en gång till min gammelmormor och gammelmorfar! Sen kom vi hem vid typ strax efter 3 där nån gång och då mötte vi Emmi och Maciej (kan ej stava hans namn!) och Benji, då åkte vi till dom med en gång för att Benji hade vart på BVC och tagit 2 st sprutor och var jätteduktig tydligen så han skulle få tårta som var kvar sen i går så då åkte vi dit och åt tårta! :)

Sen när  vi kom hem så läste jag några sidor, sedan fick jag för mig att rensa resten av garderoben...Alltså den delen jag inte rensat! Så då gjorde jag det + rensade bland alla mina väskor och sällskapsspel! Sedan gick jag till mammas kusin, Tessan, för att lämna kläder och lite grejjor till hennes dotter som dom fick av mig! Vart kvar där i nästan 2 timmar tror jag, sen när jag kom hem fortsatte jag en liten stund och så åt jag och sen duschade och nu sitter jag här! :)


Hoppas att ni hade tålamod att läsa allt, men behövde skriva av mig lite kände jag!

Hoppas även att ni har haft en bra dag!

Bloggar mer senare, innan jag går och lägger mig!

PussN

/Frida

Av Frida - 10 augusti 2010 12:21

Hejhej!

Kom hem från skolan för en liten stund sedan, var kul idag med!

Hm, har egentligen inte så mycket att berätta men jag och mamma ska i alla fall hänga med min gammelmormor och handla! Sedan får jag se vad jag hittar på, ska kanske läsa lite? Hm, ja det blir det! :)

Idag är det i alla fall sol ute, äntligen! Men tyvärr blåser det lite kallt, men huvudsaken är i alla fall att det inte regnar tycker jag! :)


Aja, bloggar mer sen!

PussN

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards