brunettii

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Frida - 1 augusti 2010 23:34

Okej, jag vet att jag lägger mig ganska tidigt! Men är superdupertrött så jag gör't i alla fall! =)

Godnatt!
/Frida

Av Frida - 1 augusti 2010 22:45

Hejhej!

Sitter och lyssnar på musik just nu,har egentligen inget att berätta men hade inget att göra så då passade jag på att uppdatera   
Haha, roligt inlägg va? Nope inte ett dugg! Men bloggar väl mer senare när jag har nått att berätta!

Pussen!   

/Frida

Av Frida - 1 augusti 2010 20:57

Hejj!

Håller på att se på Two And A Half Men   
Det är bra! Åt McDonalds förut, gott.Det var längesedan!

Aja,bloggar mer senare!

Skulle bara visa att jag lever!    

/Frida

Av Frida - 1 augusti 2010 17:53

Hejjhoppsan!

Har precis sett på film, Bring It On- All Or Nothing. Vet att jag såg den igår med, men tycker den är jättebra!   


Nu vet jag dock inte vad jag ska hitta på, blir väl att sitta vid datorn och sen så kanske jag sätter på en till film...Om jag inte läser förstås, får se helt enkelt!    


Puss på er!

/Frida

Av Frida - 1 augusti 2010 14:29

HelvetesJävlaRegn!

Ursäkta mitt fina språk!Men det stämmer! Fryser så jag skakar nästan efter att ha delat ut reklamen i regnet! Var ute i 50 min och var dyngsur från topp till tå när vi kom hem! Vi hade regnjackor på oss men ändå var jag blöt på tröjan med! Och BH:n! Roligt va? Nja skulle inte tro det!

Aja, så nu vet ni att jag är hemma och ja allt det jag skrev ovan ;)
/Frida

Av Frida - 1 augusti 2010 12:38

Åker snart iväg med min kära bror för att dela ut resten av reklamen! Vädret är tyvärr inte på topp, men det är tur att det är bara trapphus vi ska dela ut reklam i idag! :)

Bloggar mer när jag kommer hem och så får ni alla ha det så bra tills dess!

Ha det bäst!

/Frida

Av Frida - 1 augusti 2010 12:09

Hej!

Vill du snabbt och enkelt samla poäng till att få tex. biobiljetter eller gratis presentkort på bio? Då är GratisBio.se en sida för dig! Där samlar du snabbt och enkelt ihop poäng till biobiljetter tex! Genom att samla poäng kan du värva dina vänner eller besöka hemsidor! Och det bästa av allt är att det är GRATIS! Så vad väntar du på? Bli medlem NU! :)


/Frida

Av Frida - 1 augusti 2010 12:00

Ville bara berätta att det var 271 besökare under Juli månad! Det tycker jag är bra!

Aja, det var allt jag ville berätta! =)

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards