brunettii

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Frida - 27 augusti 2010 23:12

Ska snart sova, är jättetrött! Nån mer?
Aja, puss&godnatt!

/Frida

Av Frida - 27 augusti 2010 21:56

HEJHEJ!

Mina pannkakor vart bra, men chokladsmaken vart inte så bra! Smakade inte så mycket choklad :/

Menmen! Det var ju första gången jag stekte pannkakor också, så är nöjd med dom i alla fall!(Y)

Bild på pannkakorna kommer sen! Jag lovar...

 

Nu då:

Lyssnar på musik, snart!

Slappar framför datorn! :)


Bloggar sen då!

PUSSHEJ!

Av Frida - 27 augusti 2010 20:06

Hejhej!
Åkte aldrig till Götet, hade så jävla ont i kroppen av min reumatism så jag skulle inte orkat:/

Är lite ledsen för det, men jag är hungrig för att har inte ätit någon riktigt måltid sedan skollunchen så jag ska göra chokladpannkakor nu!

Anledningen till att jag inte bloggat är att jag och mamma har vart lite i Vadstena, mamma skulle göra något där så hängde med sen så har vi vart hos min morfar för mamma städade bilen ;)

Hoppas att ni har haft en bra dag! För nu ska jag faktiskt göra de där pannkakorna, efter att jag hittat receptet ;)

Puss&Kram


Av Frida - 27 augusti 2010 07:19

Godmorgon!

Snar bär det av till skolan för min del, första lektionen är spanska! Kul! :)

Är inte säker på ifall jag hinner blogga när jag kommer hem från skolan idag, eftersom att vi ska ju till Göteborg över helgen!


På måndag avslutas min tävling, så glöm inte att anmäla er!

Eller den avslutas ju inte helt, det är sista dagen ni kan anmäla er till tävlingen rättare sagt! :)


Men nu får ni ha en bra dag så hörs vi kanske senare!

Puss&Kram

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards