brunettii

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Frida - 27 februari 2011 11:47

Hejjsan!

Idag gick jag upp 20 i 11, men vaknade kl. 20 i 7 och var pigg! -.-

Så kunde ju inte somna om då!

Aja, väntar på att Karro ska bli klar så hon kan komma hit, hehe :P
Vid halv 2 så ska vi äta hos farmor och farfar sedan vet jag ej vad man hittar på.

Haha! Hade världens konstigaste dröm! :O

Kan berätta om den!


Jag drömde att jag var Vanessa Hudgens och jag och de andra som var med i High School Musical skulle sjunga alla låtar från filmerna här i svergie, i en byggnad jättelångt upp så ingen kunde se oss :O

I alla fall, vi kunde i alla fall se publiken från fönstret. Men det var en som inte dök upp (Monique Coleman) så vi frågade en som typ hade arrangerat "konserten" och hon sa att hon hade sagt att Monique inte fick vara med för hon hade gjort något mot henne eller vad det var? Jättekonstig dröm i alla fall!


Hörs sen!

Ciao!



Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards