brunettii

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Frida - 20 februari 2011 17:08

Hejjsan!

Blev inte att städa idag, orkar inte ^^

Sitter och lyssnar på musik, I'm Not A Girl, Not Yet A Woman - Britney Spears.

Ehm, vad har jag egentligen mer och säga? Tror inte jag har något mer att säga faktiskt, sorry för den dåliga uppdateringen idag, och sorry för tråkigt inlägg! Vi hörs mer senare istället!

Ciao!

Av Frida - 20 februari 2011 10:23

God morgon!

Förlåt att jag inte bloggade något mer igår, men var så trött så glömde bort :S

Aja, ingen skada skett! Right?


Tänkte berätta för er att på tisdag så ska jag och familjen till stockholm! Yay! För att pappa och mamma skulle dit själva först, men så bestämde dem att vi också skulle hänga med! Men det är bara över dagen, det ska bli kul i alla fall! (:


Idag så ska jag fortsätta städa, för jag städade inte klart igår. Sedan ska jag väl bara slappa! Imorgon har jag ju prao, som jag skrev för några dagar sedan ;)


Nåja, nu ska jag läsa bloggar! Så vi hörs senare!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards