brunettii

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Frida - 26 januari 2011 21:18

Här kommer dagens outfit, som ni säkert har kunnat räkna ut är svartvit ;)
Hade även denna outfit igår, så ni vet ;)


Haha mongobild? Japp!

  

Nej jag har inte haft tofflorna (som är sååå söta, btw!) hela dagen. Bara här hemma ;)


Linne - Gina Tricot

Tröja - Gina Tricot

Leggins - H&M


Tofflorna är också köpta på H&M! :)
Det var allt för moi!

Ciao!


Det är denna tröja jag har på mig, fast jag har knutit en rosett i ryggen ;)

  

Av Frida - 26 januari 2011 21:01

Hejjsan!

Visst stavas emty så? Haha, är lite tveksam. Aja,shit the same. Ni vet vad jag menar ;)

Har nyss pluggat lite engelskaglosor som är tills nästa onsdag, 30 glosor och jag hade alla rätt alldeles nyss. På 1 minut och 49 sekunder faktiskt! *Stolt* :D

Så, vad ska jag hitta på nu då? Hmm, det är frågan det! Usch! Har så tråkigt! :/

Kommentera massor, snälla! <3

För då har jag ju något att göra åtminstone!

Hörs sen!

Puss

Av Frida - 26 januari 2011 17:59

Hejjhopp!

Förlåt för nada uppdatering idag, men har haft fullt upp! Först så slutade jag kl.15 idag och mamma hämtade mig efter skolan idag, sedan kom jag hem vid 20 över ca och då packade jag upp idrottskläderna och packade badkläderna, vid halv 4 så såg jag på tv innan jag begav mig till bassängträningen (som drog igång idag) kl. 16 och vid 16.30 skulle vi va i bassängen och vid 17 så slutade vi där. Hem och duschade eftersom jag hade glömt tvål,shampo och balsam hemma så sköljde bara bort kloret där. Ojj, vilken beskrivning :O

Men det är vad jag har gjort idag! Nu sitter jag nyduschad och luktar sommar för jag smörjde in mig i en body lotion som luktar frukt, den var även special edidition typ i somras eller nått :P

Aja, hörs sen!

Ciao!


  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards