brunettii

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Frida - 23 januari 2011 20:33

Haha, försökte att komma på en smart rubrik. Det gjorde jag inte. Ingen rubrik dög åt mig av de jag kom på, så skrev Why? istället. Och nu undrar ni varför, eller hur? Jag skrev det för att jag inte kom på någon rubrik, så det jag menade var typ varför kommer jag inte på en bra rubrik? typ ;)
Nog om det!

Har läst ut Fallen Ängel, boken var jättebra! I börjar förstod man inget, i alla fall inte jag. Fattade nada! Men i mitten av boken började jag förstå lite hur det hängde ihop i början och då började jag ju också tycka att boken var bra! I slutet så blev den ännu bättre och de sista 10 kapitlena var jättebra! Synd bara att vissa böcker blir bra i slutet, för då är det ju inte mycket kvar av dem ;)

Ska i alla fall hoppa in i duschen, sedan göra mig i ordning, välja ut en ny bok och sedan läsa den nya numret av FRIDA.

Eller förresten, kom på att jag har en Gossip Girl - bok från biblan som jag lånade för ett tag sedan. Så tar och börjar att läsa den istället för en av mina egna böcker ;)

Ojj, långt inlägg blev det! :O

Så ska inte skriva mer, slänger in en bilden nedan åt er!

Hörs mer imorgon!

Godnatt!


Jag år 2009 innan jag gick på Bränna Krut! Inte så bra kort, men laddar upp ändå ;)...

  

Av Frida - 23 januari 2011 10:41

Hejj!

Idag så vaknade Ben10 kl. 06.45 :O

Men vi gick inte upp förens kl. 8.00 Som tur är!

Men idag är jag jättetrött, ni förstår säkert det! Är i alla fall hemma för tillfället, Ben10 är ju här också. Kul! (:

Nu ska jag läsa bloggar!

Ciao!


Älskar mina naglar! (: <3

  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards