brunettii

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Frida - 17 mars 2011 20:46

Blev inte att plugga matte nu ikväll, fastnade framför betapet, smart Frida, smart!!

Aja, säger godnatt nu kommer inte att orka blogga mer idag, hoppas i alla fall att jag inte har lika ont i lederna imorgon, så kan jag antagligen gå till skolan då!

Men vi får se!

/Frida

Av Frida - 17 mars 2011 18:01

Hejj på er!

Har glömt bort att plugga matte idag, oops :S

Får nog göra det lite senare typ efter maten och så får jag plugga matte i helgen också!

Har i alla fall spelat betapet nu ett tag, det är typ alfapet på internet för er som inte vet ;)
Jätteroligt, men svårt :S

Eh, jao. Har väl inget mer att berätta!

Så hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 17 mars 2011 12:11

Hejj på er!

Har inte gjort något speciellt, lyssnat på musik, dessutom har jag även kommit på massor av bra rubriker, bara för att jag har haft tråkigt ;)

Ska väl hoppa in i duschen om en stund kanske, har massa gammal hårspray kvar i håret så måste tvätta bort den!

Men innan det ska jag väl logga in på facebook ett tag!

Vi hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 17 mars 2011 10:09

Hejj!

Har pluggat lite spanska, läst bloggar, suttit vid facebook, vad ska jag nu göra? Hehe.

Glömde säga att igår så kom jag hem vid 10 över 8 och då kollade jag och mamma på Svergies Mästerkock och sedan åt vi lite kvällsmat och så började ju Grey´s Anatomy igår också, sedan gick jag och la mig för jag var jättetrött! Så hade ingen tanke på att blogga igår ;)

Denna fina text hittade jag på facebook, det är väl en sådan där man får kopiera om man vill ;)

Lägger ut den här för den var så fin:

 

Fortsätt gå, jag är alldeles bakom dig.
Vänd dig inte om, du kommer inte att se mig där.
Jag är med dig fast du inte ser mig.
Jag finns i dina tankar om dagen och i dina drömmar om natten.
Jag har det bra nu - så fortsätt gå
......för jag är alldeles bakom dig ändå
 
Aja, nu ska jag väl hitta på något!
Hörs senare!
Ciao!
Av Frida - 17 mars 2011 09:41

Hejjsan!

Är hemma idag, men det är bara för att jag har jätteont i hela kroppen :(
Det är i alla fall tur att jag har alla böcker här hemma, så kan fortfarande plugga. Måste plugga matte och sedan även spanskan som är tills imorgon! Så jag har nog att göra ändå ;)

Lyssnar i alla fall på musik, Microphone med Darin, den är bra! (Y)

Men vi hörs lite senare!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards