brunettii

Direktlänk till inlägg 29 januari 2011

Miss You!

Av Frida - 29 januari 2011 14:45

Tänkte bara skriva för er hur mycket jag saknar världens bästa vän, Karolin!

Jag saknar henne grymt mycket! Det går inte ens förklara egentligen! Eftersom att vi går i olika skolor och bor en bit bort från varandra så kan vi ju inte va så ofta! Tyvärr :/

Jag älskar henne, hon har varit min bästa vän i evigheter känns det som! Hon vet allt om mig! Precis allt! Alla somrar med henne är de bästa! Eller alla år med henne är de bästa förresten! Varje dag vi är, så asgarvar vi minst 2 gånger! Skrattar så tårarna rinner! Haha, alla skratt med henne är de bästa! Hon är som min andra hälft! Tillsammans är vi oslagbara! Det är så det är helt enkelt!

En bättre vän får man verkligen leta efter, men allt letande kommer att vara helt i onödan, för det finns ingen bättre! Ibland kan jag sitta och tänka på allt vi har sagt som vi skrattat åt, antingen är det saker som är helt sjukt konstiga, eller helt blonda eller bara jätteroliga! Ibland tänker jag på det, och skrattar för mig själv för jag vet hur mycket vi skrattade åt det tillsammans!

Alltså, jag lovar! Jag skulle kunna skriva en hel bok om henne, om oss som kompisar, om allt vi gjort, om allt hon vet om mig, om alla konstiga konversationer på MSN och facebook och om allt vi skrattat åt! Så mycket är det, men jag kommer inte göra det! För då skulle inte våran vänskap vara densamma längre, inte lika speciell. Eftersom att då vet ju alla andra allt vi skrattat åt, och då vet de allt om mig, då är det ju inte bara hon jag har delat alla mina hemlisar med för då är det alla också! Ni förstår hur jag menar va?


Jag lovar er! Jag kommer aldrig säga upp kontakten med henne, för hon är bäst! Allt med henne är helt enkelt bäst!


Karro! Jag lovar, om något händer så finns jag för dig! Om vi börjar bråka och vi slutar prata, försvinner halva jag, jag kommer aldrig kunna leva utan dig! Jag älskar dig! <3

 

Här kommer videon jag gjorde i somras typ, som jag "tillägnade" Karro!

 

 
 
Alvina

Alvina

29 januari 2011 16:33

Sv; Tack :)♥

http://www.alvinatibb.blogg.se

 
KarolinRautio

KarolinRautio

29 januari 2011 18:49

älskar dig Frida Elisabeth Mårdling!
kommer alltid att finnas för dig o
utan dig så har ett stort kapitel i mitt liv
rivits bort! vi kommer alltid att hålla ihop,
det ska jag se till! du är en av dom finaste
vännerna man kan önska sig! <3

http://www.kaaroliin.bloggplatsen.se

Frida

29 januari 2011 22:01

Naaw!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2011 11:39

Har hållt på och fixat med en ny blogg på wordpress, har tröttnat lite på bloggplatsen nu så bytte till wordpress, besök http://www.friidaas.wordpress.com ! Den är fortfarande "under renovering" för kan inte riktigt den sidan än, men det blir nog bät...

Av Frida - 1 juli 2011 10:00

  Hejj och godmorgon på er! Vaknade för typ en kvart sedan och kunde inte somna om, så nu sitter jag och lyssnar på musik. Lyssnar på Spotify, men egentligen gillar jag inte det längre så brukar lyssna på grooveshark ju, det är mycket bättre! Me...

Av Frida - 30 juni 2011 22:37

Halloj! Easy A var verkligen jättebra enligt mig, tycker att ni borde se den, i alla fall om ni gillar komedier ;) Nu ska jag bara läsa lite bloggar och chatta lite på MSN och så ska jag logga in på facebook också, sedan ska jag sova, så detta bl...

Av Frida - 30 juni 2011 20:30

Hejj! Städade lite förut, och sedan har jag bara suttit vid datorn, fortsätter med städningen imorgon, och då måste jag bli klar, är bara dammsugning,dammning och skurning kvar. Nu blir det att se på en av filmerna jag hyrde förut, Easy A, den ve...

Av Frida - 30 juni 2011 19:00


Vill bara säga att på lördag skjutsar mamma och pappa ner mig och Anton till Töreboda camping, för där väntar farmor och farfar som åkte redan i måndags! Blir att va borta i ca 1 vecka, så blir typ inget bloggande, kanske bloggar lite från mobilen nå...

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards