brunettii

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Kände mig tvungen...

Av Frida - 11 januari 2011 22:10

Okej, kände mig tvungen att blogga om detta!

Ni som känner mig vet ju att jag vill flytta hemifrån när jag är 16 år och ska börja på gymnasiet, eftersom att då är det lättare att flytta till L.A när jag gått ut gymnasiet. Men det jag inte tänkt på förens nu är hur ensamt kommer det inte kännas? Det kommer ju kännas jätteensamt eftersom att man är ju van att ha 3 andra personer som bor under samma tak. Alltid någon att prata med när alla är hemma, familjemiddagar och allt det där kommer man ju sakna! Men jag har bara tänkt på framtiden i L.A som modedesigner!

Aja, det är ju 2 år kvar så jag behöver ju inte oroa mig för det än ;)


Känner mig tvungen att börja njuta mer av att det är fler som bor här hemma och familjemiddagar och familjekvällar och alltid någon att prata med när alla är hemma och....!

Detta är i alla fall sista inlägget idag!

Hörs imorgon!

Godnatt!<3

 
 
KarolinRautio

KarolinRautio

12 januari 2011 14:14

jaa jag kommer också att känan mig ensam så kommer skaffa katt på direkten när jag flyttar hemmifrån ;)
o jag njuter nu hur vi har de i familjen för de är ju inte långt kvar tills johan flyttar kan jag tänka mig :(

http://kaaroliin.bloggplatsen.se

Frida

12 januari 2011 16:42

Mm, förstår att du njuter av hur ni har det hemma nu :)
Jag gör nog också det bara att jag kanske inte tänker så mycket på det! :)

Jag kommer nog inte skaffa katt då jag är mer en hundmänniska. Dessutom kommer jag satsa väldigt mycket på skolan såklart så har varken tid eller pengar till att´ha ett djur som kräver massor av tid! :)
Kanske skaffar en hamster eller något då, haha :P

 
KarolinRautio

KarolinRautio

14 januari 2011 20:33

haha jaa :D är mer kattmänniska ;) har aldrig ägt en hund :o men är ändå lite uppväxt med hundar för så många i vår släkt har ju o har haft :D men får la se :d kanske blir kvar hemma;o hahah nae <3

http://kaaroliin.bloggplatsen.se

Frida

15 januari 2011 10:53

Haha, du kanske aldrig flyttar ;)
Kommer alltid bo hemma. Haha :P
Nevars, det tror jag inte. Men tyckte att det var roligt att skriva så :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 1 juli 2011 11:39

Har hållt på och fixat med en ny blogg på wordpress, har tröttnat lite på bloggplatsen nu så bytte till wordpress, besök http://www.friidaas.wordpress.com ! Den är fortfarande "under renovering" för kan inte riktigt den sidan än, men det blir nog bät...

Av Frida - 1 juli 2011 10:00

  Hejj och godmorgon på er! Vaknade för typ en kvart sedan och kunde inte somna om, så nu sitter jag och lyssnar på musik. Lyssnar på Spotify, men egentligen gillar jag inte det längre så brukar lyssna på grooveshark ju, det är mycket bättre! Me...

Av Frida - 30 juni 2011 22:37

Halloj! Easy A var verkligen jättebra enligt mig, tycker att ni borde se den, i alla fall om ni gillar komedier ;) Nu ska jag bara läsa lite bloggar och chatta lite på MSN och så ska jag logga in på facebook också, sedan ska jag sova, så detta bl...

Av Frida - 30 juni 2011 20:30

Hejj! Städade lite förut, och sedan har jag bara suttit vid datorn, fortsätter med städningen imorgon, och då måste jag bli klar, är bara dammsugning,dammning och skurning kvar. Nu blir det att se på en av filmerna jag hyrde förut, Easy A, den ve...

Av Frida - 30 juni 2011 19:00


Vill bara säga att på lördag skjutsar mamma och pappa ner mig och Anton till Töreboda camping, för där väntar farmor och farfar som åkte redan i måndags! Blir att va borta i ca 1 vecka, så blir typ inget bloggande, kanske bloggar lite från mobilen nå...

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards