brunettii

Alla inlägg under juli 2010

Av Frida - 30 juli 2010 19:35

Rubriken stämmer!

Hejj!

Sitter just nu och lyssnar på musik, fikade lite förut..Men när jag kom tillbaka till datarummet så var laptopen död och där höll jag på att spela sims -.-

Så jag orkade ej vänta på att den skulle ladda tillräckligt så jag kunde spela igen med sladden i, så satte mig vid den andra datorn istället´och började surfa! :)


Aja, ska väl fortsätta att lyssna på musik och inte göra ett dugg!

Pussokram!

/Frida

Av Frida - 30 juli 2010 17:44

Hellue!

Sitter hos farmor och farfar just nu! har precis ätit, det vart lasagne!

Förut innan vi åkte hit så började jag rensa i min garderob, men hann ej klart för jag hängde med och sjutsade Emmi till jobbet istället! :)


Aja, nu ska jag nog snart spela The Sims 3!

Ha det bra!

/Frida

Av Frida - 30 juli 2010 12:44

Hade fått 2 kommentarer, tänkte svara på dom! :)


1:a kommentaren:

Kommentar till Leaving Soon
fin blogg, kommentera gärna min! :D

av linnea Igår kl 23:25
Svar:
Tack så mycket, ska kolla på din blogg! =)
2:a kommentaren:
Kommentar till ....
sv: Tack så mycket, detsamma.
Nu är jag tillbaka från min bloggpause. Förlåt för sent svar. Hoppas allt är bra med dig!
kram!
av Madeleine Idag kl 03:23
Svar:
Tack själv! :)
Det gör inget att svaret dröjde!
Allt är bra med mig! Hoppas att allt är bra med dig med! :)
Skickar även detta svar till din blogg i en kommentar! ;)
Kram!
 
/Frida
Av Frida - 30 juli 2010 10:22

Hejjhopp!

Idag gick jag upp halv 8 för att mamma skulle till sjukgymnasten så jag hängde med och tog blodprov, måste göra det varannan månad för att se så mina levervärden inte sjunker för det kan dom göra av medicinen jag tar! :'(

Aja,nog om det!

Sitter hos Emmi just nu i alla fall, sitter här med mamma och mormor fast jag vet ej vart mormor och Benji tog vägen, tror att mormor försöker få Benji att sova! :)

Vet dock inte vad jag ska göra idag, blir väl att städa lite kanske..Det behövs :P

Bloggar mer sen!

Pussokram

/Frida

Av Frida - 29 juli 2010 23:01

Funderar på att sova ganska tidigt idag med, eftersom att jag är svintrött! Men först ska jag läsa lite för att skingra tankarna, läser Hur Kär Får Man Bli? av Katarina Von Bredow just nu :)

Bloggar mer imorgon!

Godnatt!

/Frida

Av Frida - 29 juli 2010 22:46

Här kommer bilderna på vad jag köpte! :)


 

Väska köpt på Accent-349:-

Kalender köpt på Bokia-149:-


Fast fick kalenderna av min bästa moster Emmi! :)



Nu kommer typ 3 bilder från dagarna med Karro!  


Våran sovplats sista natten!

På altanen!

Fint va? :P  


En blomma! :)  


Hadetbäst!

/Frida  

Av Frida - 29 juli 2010 22:09

Detta är mitt 100:ande inlägg, kul att veta va? Nope inte ett dugg för er antagligen!

Ska i alla fall äta varma mackor nu!

Pussochkram!

/Frida

Av Frida - 29 juli 2010 20:03

Detskullevakulifalldukundesvarapåminasmsiallafall!

Hejjsan!

Är hemma nu! Hittade den väskan jag ville ha! Hittade även kalendern jag ville ha så det vart bra! (Y)

Bilder kommer sen på det jag köpte då!

I alla fall, kom hem för en liten stund sedan bara!

Tack för dagen mormor,Anton och Jenny! :)

Har haft det kul! :)


Puss och kram!

/Frida

 

 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards