brunettii

Alla inlägg under juli 2010

Av Frida - 22 juli 2010 10:05

Idag skulle egentligen Therese (mammas kusin), jag och Thereses dotter åkt till Varamon och badat, men eftersom att det är regnigt och lite kyligt ute så tackar jag nej till det :)
Jag  tror att Therese också gör det! ;)
/F

Av Frida - 22 juli 2010 09:27

Hejj och godmorgon! :)

Vaknade typ nyss av att mamma kom in och sa att jag fick skriva på ett paket åt henne! Så då fick jag så vackert göra det! ;)

Aja, det gör inget!

Men inatt vid 5 så vaknade jag och va pigg och igår samma sak fast 3 på natten och då sa jag det till mamma igår då om att jag vaknade 3 och va pigg och då sa hon att det kan hända eller nått men när jag sa idag om att jag vaknade 5 och va pigg så sa hon att jag kanske är utsövd då kontisgt tycker jag! :)

Haha, intressant va? Nope det är det ej för er! :)

I alla fall så ska jag nu läsa lite bloggar och sedan läsa i min bok, igår läste jag jättelänge så gick jag lade mig strax innan 1 :)

/F

Av Frida - 21 juli 2010 22:17

Hejj igen!

Får se om jag snart ska läsa, tror verkligen det eftersom att boken jag läser just nu är riktigt bra och lite spännande :)

Aja, nu så får det här nog va det sista inlägget för dagen i alla fall! :)

Bloggar nog mer imorgon,om jag inte ändrar mig och skrivet ett litet kort inlägg innan jag ska sova sen!

Puss(L)

/F

Av Frida - 21 juli 2010 21:55

Hejj!

Denna kommentar fick jag förut:

Kommentar till 20e Juli 2010
kul:D vilket sammanträffande, klippte mig idag faktiskt ;) hur blev din cut då ?:D

av KarolinRautio Idag kl 21:51
Tänkte svara!
Mitt svar:
Ja det var ett sammanträffande Karro! :)
Skickar med en bild så kan du och såklart alla andra också se hur min frisyr vart! :)
Längtar tills jag får se din! Ska vi va någon dag snart? :)
Här är bilden:
  
Ni får ursäkta att jag ser så himla miffad ut! Men frisyren är i alla fall mittbena och sedan etapper i luggen, om det inte var någon som inte riktigt såg alltså! ;)
/F
Av Frida - 21 juli 2010 18:17

Hejjj!

Har inget att berätta, så hej då igen :)

/F


Av Frida - 21 juli 2010 09:45

Hejjhopp!

Sorry för att jag inte bloggade igårkväll, men jag orkade inte innan jag gick och lade mig :)

Aja, idag blir det i alla fall sol och bad med mammas kusin Therese,min lillebror och mamma :)


Efter det får jag se vad jag gör, antingen blir det att gå bort till Emmi eller så hänger jag med mammas kompis,min lillebror,mammas kompis son och mamma för mer sol och bad! Men bloggar mer senare när jag kommer hem! :)

Pusshej<3

/F

Av Frida - 20 juli 2010 17:51

Rösta snälla på min sko genom att klicka på länken! :)

Länk

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards