brunettii

Alla inlägg under juli 2010

Av Frida - 31 juli 2010 10:34

Ska svara på 3 stycken kommentarer tänkte jag!

1:a kommentaren:

Kommentar till I am going to sleep :)
hej hur är deT?

av erik Idag kl 00:52
Mitt svar:
Jo det är väl bra...
2:a kommentaren:
Kommentar till I am going to sleep :)
Sv: Själv läser man runt 20 bloggar xD
av Lisa Idag kl 05:40
Mitt svar:
Oj, det var många!:O
 
3:e kommentaren:
Kommentar till I am going to sleep :)
sv: okej, :)
Alltbra med dig?:)
av Madeleine Idag kl 08:27
Mitt svar:
Ja, det är det väl =)
 
 
Jag skickar även svaren till era bloggar! Ifall ni inte läser dom här alltså! =)
/Frida
Av Frida - 31 juli 2010 10:33

Hejjhopp!

Idag vaknade man ju 10 som vanligt men mamma hann att väcka mig strax innan min väckarklocka ringde! Åt precis frukost!

Pussokram!

/Frida

Av Frida - 30 juli 2010 23:46

Det vore jättebra om du svarade på sms!

Nu ska jag strax sova! Är jättetrött efter ca 5,5 timmars sömn i natt!

Godnatt!

/Frida



Måstevanåndagsåjagkanskevågarsägaattjaggillardig!

Av Frida - 30 juli 2010 22:30

Här kommer dagens outfit!:


Orkar ej vända på dom eller ta bort de röda ögonen så lägg huvudena på sne allihopa nu! :)

  Tröja och leggins- Gina Tricot


En annan gång jag hade tröjan på mig, det var på Rocka Fett...Vilken outfit tycker ni är finast av dessa 2? :)



/Frida     

Av Frida - 30 juli 2010 22:23

Här kommer några bilder från dagen!


Detta "plåster" fick jag av hon som tog mitt blodprov! Fattar ej varför dom sätter på så stora "plåster" dom kan ju sätta på helt vanliga plåster enligt mig! För dom här gör så ont och ta dän sen! -.-

 

Förut var jag,mamma,Emmi och Benji nere vid strömmen (en sjö typ) och matade änderna -eller enligt mig, ankorna- så här kommer några fina bilder! :)

   


Min "ank-favorit" är den ljusa! :)

/Frida  

Av Frida - 30 juli 2010 22:15

Här kommer ett svar på en kommentar!

Kommentar till Cant Get You Out Of My Head!
Sv: Tack så mycket :) fortsätt gärna att kika in om du gillade bloggen :)

av Lisa Idag kl 21:35
Mitt svar:
Varse! :)
Jag tror ej att jag orkar följa ännu en blogg tyvärr :/
Läser redan typ 5-7 stycken varje dag!
Kommer även att skicka detta svar i en kommentar på din blogg Lisa! :)
/Frida
Av Frida - 30 juli 2010 21:58

Är hemma nu! Eller har vart det en liten stund då'rå menmen :)

Ehm, bilderna kommer sen! Ska bara föra över dom till datorn från kameran!


Aja, bloggar väl mer om en stund! =)

/Frida

Av Frida - 30 juli 2010 20:19

Hejhej!

Sitter här och sjunger alldeles för högt eftersom att jag börjar bli hes nu! JobbigtJobbigt!

I alla fall, är fortfarande hos farmor och farfar! Får se när vi åker hem men bloggar nog inte mer förrens då! Lovar att det kommer några bilder sedan när jag är hemma! =)

Nu ska jag i alla fall återgå till att sjunga och kolla bloggar! :)

Kramkram!

/Frida

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards