brunettii

Alla inlägg under juli 2010

Av Frida - 9 juli 2010 17:41

Hejjhopp!

Sitter på farmors och farfars altan med datorn i knäet! Det är skönt!

Har suttit ute hela dagen lång! Skönt det med!

Har ätit mat här hos farmor och farfar, hade hoppats på lasagne men det blev tacos! Det är gott det med! :)


Har inte mer att berätta, så bloggar mer senare!

Pussen(L)

/F

Av Frida - 9 juli 2010 12:07

Hejj hopp!!

Nu sticker jag ut med mamma, Emmi, Mormor och Benji!

Och så vill jag passa på att säga grattis till Benji på hans 11 månaders dag! Grattis Benji! :)


Bloggar mer sen!

Pussen(L)

/F  

Av Frida - 9 juli 2010 09:13

Hej!

Idag vaknade jag 7:01 av att Emmi och Benji väckte mig, sov ju hos dom inett med :)


Men nu ska jag äta frukost, bloggar mer sen!

Pussen(L)

/F

!

Av Frida - 8 juli 2010 22:51

Hejhej!

Blir att sova hos Emmi inatt me! Kul!


Nu på kvällen har jag,mamma,Therese och Emmi vart på bilbingo i Fornåsa! Det var kul men det var Therese som vann idag, hon vann 1000 kr!


Har typ inget mer att berätta! Bloggar mer imorgon!

Pussen(L)

/F

Av Frida - 8 juli 2010 07:50

Godmorgon!

Idag vaknade jag klockan halv 8 för att Emmi kom ut hit i vardagsrummet för att hon skulle gå ut på balkongen för tydligen var det brandkåren eller ambulansen som lät med syrenerna på!Men hon såg inte vad det var för någon bil :)

Hon är gämt så nyfiken om ni undrar! '


Idag vet jag faktiskt ej vad jag ska göra! Får se helt enkelt!

Bloggar mer sen!

Pussen(L)

/F

Av Frida - 7 juli 2010 22:05

Är hos Emmi nu efter att ha sett Eclipse med henne, den var underbart bra!

Längtar tills den kommer ut på DVD och tills Breaking Dawn kommer ut på bio!


Just nu spelar jag och Emmi mariokart på Wii, ska sova här inatt också! Kulkul! :)

Aja,bloggar kanske mer senare!

Ananrs gör jag det imorgon!

Pussen'(L)

/F

Av Frida - 7 juli 2010 16:58

Nu åker jag snart till bion för där ska jag se på Eclipse!

Fast först går jag till Emmi!


Bloggar mer senare!

Puss(L)

/F

Av Frida - 7 juli 2010 15:25

   Äntligen har Tove Styrke från Idol 2009 gjort en debutplatta! Jag tror ej att skivan inte släppts än, men här är en av hennes låtar som finns med på plattan!


Den är riktigt bra engligt mig!

Vad tycker ni, ris eller ros?


Dock spelas den 2 gånger i denna video och ni märker när den börjar om ju! :)


Skickar med några bilder på Tove!




Bloggar i alla fall mer senare!

Pussen(L)

/F

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards