brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Outfits♥

Av Frida - 30 januari 2011 13:30

Här kommer dagens outfit!


Den är rosa, ni kanske har förstått det dock ;)


Och vid det här laget vet ni väl att ni inte får kopiera några bilder från mig och att om jag ser någon bild på någon annans blogg/hemsida utan att denna person fått lov att låna någon av mina bilder polisanmäls va? Ja, tänkte väl det ;)




Mysbyxor - H&M

Tröja - Gina Tricot


Ciao!  

Av Frida - 29 januari 2011 13:18

Ja, ni ser nog vad detta inlägg kommer att handla om ;)
Och, jag är inte helt vitklädd, men ni får se på bilden nedan istället för jag ska sitta och förklara vad jag har på mig ;)

Och vid det här laget vet ni väl att ni inte får kopiera några bilder från mig och att om jag ser någon bild på någon annans blogg/hemsida utan att denna person fått lov att låna någon av mina bilder polisanmäls va? Ja, tänkte väl det ;)

 

Haha, fick ställa mig i sängen för att hela jag skulle komma med på bilden. Men ändå så kom inte resten av benen och fötterna med :O Men det gör inget :P

 

 

Tröja - vila

Tubscarf - Gina Tricot

Jeans - Gina Tricot

Halsband - JC

 

Det var allt från mig!

Massor av kramar! <3 

Av Frida - 28 januari 2011 20:30

Här kommer dagens outfit, som jag lovade er i förra inlägget! ((:



Tröja (PUMA) - Inter Sport

T-shirt - Gina Tricot

Leggins - Gina Tricot


Var så goda!

Ciao!  

Av Frida - 27 januari 2011 16:00

Här kommer en dagens outfit-bild! Varse goda ;)



Baseballtröja - Gina Tricot

Linne - Gina Tricot (flera år sedan!)

Jeans - Gina Tricot


Haha, ni börjar inte tycka att jag använder mycket kläder från Gina Tricot, va? Ne, tänkte väl inte det, haha! :P



Örhängen - I.Me.My

Rosett - Lindex


Ciao!     

Av Frida - 26 januari 2011 21:18

Här kommer dagens outfit, som ni säkert har kunnat räkna ut är svartvit ;)
Hade även denna outfit igår, så ni vet ;)


Haha mongobild? Japp!

  

Nej jag har inte haft tofflorna (som är sååå söta, btw!) hela dagen. Bara här hemma ;)


Linne - Gina Tricot

Tröja - Gina Tricot

Leggins - H&M


Tofflorna är också köpta på H&M! :)
Det var allt för moi!

Ciao!


Det är denna tröja jag har på mig, fast jag har knutit en rosett i ryggen ;)

  

Av Frida - 24 januari 2011 19:25

Hejj!

Tänkte slänga in en dagens outfit - bild! Om ni undrar över rubriken varför jag har skrivit rosa inom parentes så är det för att jag har 2 st. tröjor på mig idag som är rosa! :)

Here you have it!


Som vanligt så är det strängt förbjudet att kopiera några bilder från min blogg om inget annat anges! Om jag hittar mina bilder någon annanstans anmäls det till polisen direkt!

 

  

 

Hoodtröja - Second Hand

Linne (under hoodtröjan!) - Gina Tricot

Jeans - Gina Tricot

Rosett - Gina Tricot


Ovanligt att de mesta av mina kläder/accesoarer kommer från Gina Tricot? Haha Nej! :)
Hörs mer sen!

Ciao!

 

 


Av Frida - 4 januari 2011 22:00

Här kommer dagens outfit, precis som jag skrev i förra inlägget :)


Haha, ojj :S
Nu får ni vrida era huvuden, hehe :P

 

Tröja och jeans - Gina Tricot



Jacka - ?

Uggstövlar - MAXI

Vantar - Gina Tricot  



Rosett - Lindex


Ciao!  

Av Frida - 3 januari 2011 22:43

Här kommer dagens outfit!



Tröja + Jeansleggins - Gina Tricot

/Frida  

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards