brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Outfits♥

Av Frida - 2 januari 2011 00:05

Här kommer årets första outfit bild!


  


Alla kläder kommer från Gina Tricot!

Puss!

Av Frida - 31 december 2010 23:45

Hejj, nu när år 2010 snart är över så tänkte jag lägga upp mina favoritoutfits från detta år! :)

Och vissa har jag inte publicerat i bloggen tidigare, utan publicerade dem i min förra blogg ;)

Och som vanligt så får ingen kopiera mina bilder!


Publicerade i juli:

          

Tänk när man inte behövde en massa vinterkläder, utan kunde gå klädd i shorts tex.! :)


Publicerade i Augusti:

           


Publicerade i September:

Laddade inte upp några då :O


Publicerade i Oktober:

 


Publicerade i November:

Laddade inte upp några då :O


Publicerade i December:

                    


Nu publicerade jag alla som jag har laddat upp här på denna blogg! :)


Publicerade i min förra blogg:

                


Det var det :)

Hörs!

Ciao!

Av Frida - 29 december 2010 12:38

Slänger upp dagens outfit :)

Och som vanligt så får ni inte kopiera mina bilder!

 

Lite suddig bild, men man ser ju i alla fall ;)


Jeans - Gina Tricot

Tröja - Vila

Tubscarf - Gina Tricot

Rosett - Lindex

Örhängen (som tyvärr inte syns) - I.Me.My


Det var dagens outfit :)
Hörs sen!

Ciao!  

Av Frida - 29 december 2010 12:33

Hejjsan, tänkte ladda upp outfiten som jag hade på mig i söndags (annandag jul) :)

Och som vanligt får ni inte kopiera mina bilder!

 


Klänning - Gina Tricot (förra året!)



Halsband - I.Me.My

Örhängen - I.Me.My


Igga mitt ansikte på bilderna, ser muppad ut ju! 

Puss!     

Av Frida - 25 december 2010 21:45

Hejj, tänkte ladda upp 2 st outfits som jag har haft på kameran ett tag men inte laddat upp dem :)
Så här kommer dem:


Denna är i alla fall sedan i torsdags :)

     


Tröja - Vila

Jeans - Gina Tricot

Tubscarf - Gina Tricot




Leggins - Gina Tricot

Tröja - ?


Ciao!

Av Frida - 25 december 2010 21:28

Här kommer min outfit som jag har haft de 2 senaste dagarna :)

Hope you like it :)




Klänning - Gina Tricot (finns ej i butik!)

Klocka (JETSET) - Ur & Penn


Ganska enkel outfit i alla fall :)

PussN  

Av Frida - 10 december 2010 19:45

Här kommer dagens outfit :)



Rosett - Gina Tricot


Usch vad muppig jag ser ut :S

Igga ansiktet!

 

Klänning - Gina Tricot (det var ett tag sedan den fanns i butik dock!)

Bolero - Gina Tricot

Skor - Deichmann (stavning?)


Så det var så jag har sett ut idag!

Puss På Er!<3

Av Frida - 10 december 2010 19:15

Okejj, nu undrar ni säkert "Hur kan det vara en höstig outfit när det är vinter ute?..."  Men det är lätt hörrni! Det är en gammal outfit som jag har glömt att lägga in här på bloggen :S Oops!

Men här kommer den i alla fall:


  


Tröja - ?

Leggins - Gina Tricot

Jacka - H&M

"Halsduk" - Gina Tricot

Uggs - MAXI


Så, där var den outfiten då :)

Senare kommer det upp ett inlägg där jag visar vad jag har på mig idag! :)


Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards