brunettii

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Frida - 24 maj 2011 20:29

Hejj!

Var med mamma förut när hon var occh fixade sina naglar hos en nagelterapeut, jag själv ska dit om ca 2 veckor! :)

Annars har jag inte gjort mycket mer, sett på tv, var och handlade med mamma och var hos gammelmormor och fikade. Imorgon är det i alla fall dags för skola igen! Känns lite konstigt ändå. Hehe :P

Men det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan efter att ha varit hemma en vecka nu.

Om en halvtimma är det ju Desperate Housewives, så vi hörs imorgon när jag kommit hem från skolan!


 

Av Frida - 24 maj 2011 11:14

Hejj!

Igår bloggade jag ju inte mer, men gjorde i alla fall matte och svenska, hängde med mamma och Emmi till gammelmormor, farmor och farfar kom och fikade och så såg jag på CSI och lite utav Nittileaks. Det var lite kort om vad jag gjorde igår.

Skulle ju egentligen till skolan idag, men kände att jag var alldeles för yr för det så går imorgon istället ;)

Idag kommer ju nya SOLO ut i butik med! Yes! Ska väl ta och gå ut och köpa den sedan. Och så ska jag göra lite matte med!

Vi hörs senare!


 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards