brunettii

Alla inlägg under maj 2011

Av Frida - 13 maj 2011 19:15

FREDAGEN DEN TRETTONDE!

Ja, det är denna dag idag.Den som många inte gillar. Otursdagen. Inte kul.

Idag har jag i alla fall haft NO-prov, känndes sådär. Hoppas det går bra i alla fall.

Fick sluta 20 min tidigare med för skulle till arbetsterapeuten och sjukgymnasten.

När jag kom hem därifrån åkte vi till minigolfbanan i varmon och spelade en runda minigolf. Kul!

Gick dock dåligt, kom sist :(

Nu ska jag äta och sedan gå till Emmi, ska sova där i natt och ikväll ska vi spela spel på WII. Kul!

Vi hörs imorgon!

Hoppas ni har haft en bra dag!

XOXO Frida

Av Frida - 12 maj 2011 21:41

Hejj!

Är på lite bättre humör nu!

Men är fortfarande sjukt missnöjd med resultatet på bip-testet!

Idag har jag i alla fall pluggat, varit ute och njutit av det fina vädret, varit hos Emmi och spelat kort med mamma och Anton. Har även varit en sväng på godishuset, nyttigt!

Nu lyssnar jag på musik!

Och så ska jag läsa bloggar!

Vi hörs imorgon, ska snart sova tror jag!

G'night!

Av Frida - 12 maj 2011 13:25

Är så sur!!! Hade ju Bip-test idag på idrotten, och jag fick jättedåligt resultat! Fick bara 3.2 :(

Har ingen lust att blogga just nu, så hejjdå!


Av Frida - 11 maj 2011 18:32

Hejj!

Förlåt att jag inte uppdaterat idag, men det är jätteskönt ute så har tillbringat nästan hela eftermiddagen ute!

Slutade ju 15.00 idag, var hemma vid 20 över och sedan var jag ute tills typ halv 5 och sedan gick jag in och åt middag. Efter middagen såg jag på O.C Säsong 4 och sedan gick jag till Emmi en stund. Nu ska jag snart ut i affären och köpa glass som jag ska äta till Grey's sen och sedan ska jag plugga No! :/

Vi hörs sen tror jag!

Ciao!

Av Frida - 10 maj 2011 20:15

Haha, kom inte på bättre rubrik!

Hade tänkt blogga efter maten förut, men det blev att jag hängde med mamma och pappa då de skulle ut och gå!

Vi åkte till bondebacka och gick ut och gick där! Skönt!

Vi gick i 45 minuter och jag kom nyss ut ur duschen!

Vid 9 blir det att se på Desperate Housewives och sedan Cougar Town, men innan dess ska jag sitta vid datan då jag inte läst bloggar idag, K A T A S T R O F !

Men vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 10 maj 2011 17:15

Hejj!

Glömde ju att berätta att musik-redovisningen jag hade idag gick bra!

Min grupp fick bra kommentarer av både lärare och klasskamrater! Det är kul!

Vi hörs senare!

PUSS

Av Frida - 10 maj 2011 16:48

Jag vet, jag vet! Jag bloggade bara 1 gång igår, men var jättetrött så orkade inte!

Men idag blir nog inte blogguppdateringen på topp heller, ska nämligen plugga lite mer än vad jag redan har gjort och sedan så vill jag ut i det fina vädret!

Slutade i alla fall 10 över 3 idag, kom hem vid halv 4 och sedan satte jag mig och såg på TV och efter det började jag med pluggandet!

Har inget mer att berätta egentligen, funderar på att gå ut en stund och sedan plugga lite senare!

Men vi hörs väl sen!

Caio!

Av Frida - 9 maj 2011 15:48

Hejj!

Kom hem från skolan typ nyss, stannade kvar i skolan en liten stund med Emma L för att öva på låten som vi ska redovisa imorgon på musiken!
Dagen har varit bra i alla fall, varit trött och haft ont i huvudet från och till, men har haft det rätt sköjj endå ;)

Hade ju engelska-prov idag med, igen! Hoppas det gick bra, känns som det i alla fall!

Nu ska jag väl hitta på något, sedan får jag la se....Kanske går ut i det fina vårvädret ett tag! (:

PUSS OCH KRAM

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards