brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Vardag♥

Av Frida - 30 mars 2011 19:51

Hejj på er!

Blev inte att plugga So förut, för precis när jag skulle börja så kom mamma hem och då pratade jag lite med henne, och sedan hängde jag med henne till affären. Och efter att vi varit där så kom Ben10 och Emmi och då stannade de och åt middag med oss och sedan var klockan typ halv 7, då satte jag mig för att plugga lite. Och jag pluggade faktiskt lite. Sedan gick jag, mamma och pappa ut på en promenad och vi kom hem för typ 10 minuter sedan.

Just nu lyssnar jag på musik.

Men vi hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 30 mars 2011 15:57

Hej på er!

Kom hem från skolan för ca en halvtimma sedan. Vad ska jag hitta på nu då? Jo, det får jag se hehe :P

Lyssnar i alla fall just nu på musik Baby One More Time - Britney Spears, är det som hörs i mina högtalare just nu!

Idag gick vi till biblan på svenskan, och gissa hur klantig jag är! Jo, jag snubblar på en trottoarkant (väldigt hög kant dock) och får jätteont i hönder och knän :(


NEEEEEEEEEEEJ! Vet ni vad jag kom på nu? Jag måste göra en so-uppgift som ska va klar på fredag :(
Så det är väl vad jag ska göra nu ett tag framåt, göra min so-uppgift!

Hörs sen för nu ska jag logga in på fackebook ett tag och även läsa bloggar innan jag gör min so-uppgift!

Ciao!

Av Frida - 29 mars 2011 18:04

Hejj!

Kom hem hit till farmor och farfar för en stund sedan. Slutade 15.10 idag och gick direkt till konfan som började 15.46 och slutade 16.45 Gick sedan till biblan med Nathalie och både lånade och reserverade böcker! Sedan vid 20 över 5 kom farfar och hämtade oss och när jag och farfar kom hit så åt vi mat. Nu lyssnar jag på musik och lite senare måste jag plugga på de oregelbundna verben vi har till engelskan imorgon, men tror jag kan dem ;)

Vi hörs senare hörreni!

Ciao!

Av Frida - 28 mars 2011 19:07

Hejj på er!

Har spelat lite spel på spela.se bara för jag inte har haft något att göra. Ska logga in en sväng på facebook tror jag, och sedan plugga. Kanske kan jag plugga lite på balkongen innan det blir försent? Jo, det tror jag att jag ska göra. Kanske läser lite i min jättebra bok! Den heter Sanningen Om Diamanter och är skriven av Nicole Richie, tror jag har skrivit om den förut och det är ju hennes självbiografi då'rå ;)
Men vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 28 mars 2011 16:49

Hejj på er!

Har ni haft en bra dag so far? Haha, blev lite svengelska där va ;)

I alla fall, jag har haft en bra dag. Gick hem i det sköna vårvädret idag, det var typ 5 grader ute. Det är ju bra ;)

Nu är jag hos farmor och farfar med bror min, här ska vi va tills imorgon för att mamma och pappa ska till min farbror i Göteborg och de stannar tills imorgon ;)


Lyssnar på Britney Spears nya skiva, första låten är Till The World Ends och den var skapligt bra. Har ni lyssnat på hennes nya skiva? De gör reklam för den på spotify så tror den kom ut typ idag eller igår ;)

Den heter i alla fall Femme Fatale.


Hörs sen i alla fall!

Ciao!

Av Frida - 27 mars 2011 20:20

Hejj på er! :)

Har ätit nyss! För ett tag sedan kom jag och mamma hem från min moster Jenny. Eh, jobbigt var det att gå till Netto och Östenssons, inte för det är långt, utan för det blåste så mycket!

Var väl ute och gick (med Netto och Östenssons inräknat) i ca 1½ -2 timmar!

Aja, vi hörs mer imorgon för nu ska jag se på Big Brother vid nio och innan dess ska jag sitta lite vid datan!

Ciao!

Av Frida - 27 mars 2011 10:08

Hej på er!

Sov hos Emmi inatt med. Igårkväll såg vi på Mean Girls 2, den var bra! Vi åt även pizza, och gissa vad vi åt till frukost idag!? Jo, pizza! Smaskens! :)

Idag ska vi ta en promenad till Netto och Östenssons, och medan Ben10 sover middag sedan så ska jag gå hem och städa lite och plugga. Detta blir nog en rolig dag! (:

Vi hörs sen!

Ciao!


Bild i repris...

 

Av Frida - 26 mars 2011 09:28

Hejj och god förmiddag!

Bloggade inte mer igår ju, men jag, mamma och Anton var hos Emmi hela kvällen och jag sov över här också. Vi har precis ätit frukost, det var gott!

Men nu ska jag läsa bloggar sedan så blir det väl och slappa ett tag sedan får vi se vad jag och Emmi och Benji hittar på :)
Hörs sen!

Ciao! 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards