brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Vardag♥

Av Frida - 11 juni 2011 12:16

Hejj på er!

Igår var jag och mamma hos Therese en stund, sedan gick vi hem för båda var jättetrötta. Har bara varit hos Ben10 idag då mamma är barnvakt och nu är han här.

-
Idag ska jag möta Karro på stan så tar 5 i halv 2-bussen, känner på mig att jag kommer ha jättetrevligt! :)

Ska strax göra mig i ordning så jag inte gör det en halvtimma innan bussen går, för då blir det stressigt, tro mig! :)

Vi hörs sen!


    

Av Frida - 10 juni 2011 17:15

Hejj!

Tänkte utse låten California King Bed av Rihanna till dagens låt. Bara för att den är bra.



 


Av Frida - 10 juni 2011 14:44

Hejj!

Fick sluta 20 min tidigare idag! :D

Skulle egentligen slutat 14.40, men istället slutade vi 14.20 Gött!

Har i alla fall varit en slapp dag! Först spanska där vi hade fika och lekte lekar utomhus, sedan promenad, NO:n var iofs vanlig lektion, men ganska slapp endå! På matten såg vi på den film vi började se igår (helt azum btw!) och sedan so där vi hade läxförhör och film, sedan slutade vi! Skönt att inte ha några mer lektioner i 8:an nu!

-

Sitter i alla fall och lyssnar på musik nu, skulle egentligen till BOKIA men ville inte cykla direkt för det är antagligen mycket trafik pga. studenten! Så cyklade hem och tänkte ta bussen men orkade inte, jag och Karro ska ändå till stan imorgon så det blir ju bra! :)

Nu ska jag plocka i/ur en diskmaskin och sedan göra lite mellanmål och se på TV! :)

Hörs sen!


 


PS. Vill bara tipsa om en låt som är helt azum! California king bed med Rihanna!

Av Frida - 9 juni 2011 22:12

Hejj!

Kom hem för en stund sedan, naglarna blev jättebra! Bilder kommer imorgon, för bloggar från mammas och pappas dator just nu!

Vi hörs mer imorgon!

God natt!


 

Av Frida - 9 juni 2011 16:24

Hejj!

Gör inget förutom att lyssnar på musik, har inte gjort något speciellt sedan sist jag bloggade, jag har typ bara pluggat och sett på TV. Vid 6-tiden ska vi va hos den nagelterapeut som jag ska göra manikyr hos. Innan dess ska jag äta mat och ta bort mitt nagellack, vi hörs senare!


 

Av Frida - 9 juni 2011 13:59

Hejj!

Slutade skolan typ 13.20 idag, gött!

Sen ska jag åka till en nagelterapeut och göra manikyr! Älskar det! Så måste plugga nu om en stund och sedan måste jag ta bort mitt nagellack innnan vi åker! Hörs sen!


 

Av Frida - 8 juni 2011 16:42

Have you ever done something you can't change?

Something you can never rearange?

I have, I have


-

Hejj!

Kom hem från skolan vid 15.50 idag ca. Slutade klockan 15 men Amanda hjälpte mig att öva på Love Story. Har sett på TV och nu är jag inne på MSN och lyssnar på musik.

-

Skolan var ganska slapp idag, på NO:n hade vi lite praktiska övningar och så fick vi reda på betygen. Sedan var det idrott och efter det svenska, som vi inte gjorde så mycket på. Sedan var det lunch och svenska igen och efter det engelska där vi inte gjorde så mycket och fick reda på vårat betyg! Ganska slapp dag som sagt! :)

-

Får la se vad jag hittar på sen, ska äta om en stund och sedan ska jag renskriva min deckare till svenskan och sedan ska jag duscha och ikväll ska jag se på tv som vanligt! :)
Känns som att det blev ett väldigt långt inlägg dehär, så skickar med en bild också!

Hörs sen!


  


Gammal bild! (Bränna Krut i 7:an!)

 

Av Frida - 7 juni 2011 19:46

Hejj!
Har inte gjort något typ, det har åskat jättemycket här förresten! Hatar det! </3

Haha, roligt inlägg! Det var typ det enda! Nödvändigt! Nae, nu får jag la se vad jag hittar på!


 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards