brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Vardag♥

Av Frida - 9 maj 2011 15:48

Hejj!

Kom hem från skolan typ nyss, stannade kvar i skolan en liten stund med Emma L för att öva på låten som vi ska redovisa imorgon på musiken!
Dagen har varit bra i alla fall, varit trött och haft ont i huvudet från och till, men har haft det rätt sköjj endå ;)

Hade ju engelska-prov idag med, igen! Hoppas det gick bra, känns som det i alla fall!

Nu ska jag väl hitta på något, sedan får jag la se....Kanske går ut i det fina vårvädret ett tag! (:

PUSS OCH KRAM

Av Frida - 8 maj 2011 18:44

Hejj!

Förlåt för dålig uppdatering! Men i förmiddags var jag ju på gudstjänst för att ta nattvarden, sedan åkte vi hem till farmor och farfar där det bjöds på mat och sedan har jag bara varit med Emmi och Benji!

Nu ska vi strax äta lite kvällsmat och sedan ska jag till Emmi en stund till, och vid 8 är det ju Fenomen :)
Vi hörs sen!

Ciao!


Igår på konfirmationen!

Här är jag och Amanda! (:

Blider från gårdagen kommer någon dag i veckan antagligen, orkar inte ladda upp fler bilder just nu ^^

 



Av Frida - 8 maj 2011 08:52

Godmorgon!

Idag är det dags för gudstjänst då! Vill egentligen inte det! Men måste ju ;)
Så jag ska strax göra mig i ordning, för jag ska va i församlingshemmet vid kvart över 10.

Men vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 7 maj 2011 23:04

Sitter här och äter lite tårta, den var ju så god!

Efter att jag suttit lite vid datan och ätit upp min tårtbit så ska jag göra mig i ordning och sova! Är jättetrött!

Bilder från dagen kommer imorgon!

Godnatt! (L)

Av Frida - 7 maj 2011 20:12

Hejj!

Nu så har jag precis ätit och bytt om till mysbyxor och t-shirt!

Känns skönt att äntligen konfirmerats! Det är ju därför jag har gått på lektioner hela hösten och våren, hehe!

Men det kommer att känns sjukt skumt att inte åka till församlingshemmet på tisdag efter skolan!

Imorgon ska jag i alla fall på gudstjänst, jag ska va där kvart över 10 men gudstjänsten börjar 11 och imorgon så ska vi konfirmander ta nattvarden (de andra får ju det med om de vill ofc! ;) ).

Glömde dock ta en dagens outfit bild idag, men kan göra det imorgon istället ;)
Och så lovar jag er att det kommer att dyka upp bilder från dagen lite senare eller imorgon!!

Detta fick jag idag i presenter då! :
2 par örhängen, 1 halsband, 1 ring och 1 smyckesskrin; allt det från Guldfynd By Kenza (!!).

1 berlockarmband

1 halsband med kors på

Stylingsset till håret (platttång, krustång m.m)

Golfbag

Pengar


Det var allt!

Tack för alla presenter!

Vi hörs lite senare!

Ciao!

Av Frida - 7 maj 2011 09:35

Idag smäller det! Idag konfirmeras jag!
Så vid halv ett ska jag va i kyrkan för förberedelser, en timma innan de andra kommer!

Idag blir det låg uppdatering som ni förstår! Nu på förmiddagen så ska jag göra mig i ordning, för jag ska:
Locka håret

Sminka mig

Äta frukost

Duscha'

M.M


Som ni kanske förstår så har jag inte skrivit det där i ordning ;)
Vi hörs senare sen, vet dock inte när!

Så Ciao!

Av Frida - 6 maj 2011 17:16

Hejj!

Emmi bjöd på lasagne förut, smaskens! Nu har jag precis målat naglarna!

Vid 6-tiden kommer gästerna som sagt!

Vi hörs sen för nu har jag inget mer att berätta!

Ciao!


Bild i repris

 

Av Frida - 6 maj 2011 14:30

Det börjar närma sig nu, imorgon är det dags!

Kom i alla fall hem från skolan för några minuter sedan, fick sluta tidigare idag då våran ordinare lärare inte var där så vi såg bara på 1 film på 45 min och sedan fick vi frågor till det, vi fick göra dem hemma eller i skolan, men jag gjorde em undertiden vi såg på filmen ;)

Nu sitter jag och lyssnar på musik, och vid 3-tiden ska vi till Emmi för vi blir bjudna på mat där!

Vid 6-tiden kommer det gäster då mamma fyllde igår, så idag har jag fullt upp eftersom att jag måste måla naglarna med.

Men vi hörs sen!

KRAM

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards