brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Vardag♥

Av Frida - 29 maj 2011 17:35

Hejj!

Hängde med mamma och pappa idag och spelade golf, men vid andra hålet fick jag jätteont i min handled så fortsatte ej.

Efter golfen åkte vi till ö&b och sedan har jag pluggat biologi och nu ser jag på tv och ska snart plugga lite matte.

Har inget mer att berätta, så hörs senare!


 

Av Frida - 28 maj 2011 21:35

Halloj!

Har inte gjort så mycket ikväll, har bara sett på Kvällen Är Din, rätt okej faktiskt!

Detta är nog sista inlägget för ikväll!

Vi hörs imorgon!


 

Av Frida - 28 maj 2011 18:57

Hejj!

Sitter just nu och lyssnar på Veronica Maggio, hon är verkligen superbra!

Åt nyss middag också, det blev tacos, smaskens!

-

Imorgon skulle egentligen jag hänga med mamma och pappa och spela golf eftersom att det var ett tag sedan, men så kommer jag på att jag har matte-prov och en inlämnings-grej i biologi på måndag, så imorgon måste jag plugga! Great! Eller inte! :(

Hänger med och spelar golf nästa helg istället, det låter alldeles jättebra! Hehe:P

Vi hörs senare hörreni!


 


Ingen golf för mig imorgon! :(

 

Av Frida - 28 maj 2011 17:30

   Halloj!

Har precis kommit hem igen efter att ha varit på stan med Karro sedan typ 1. Trevligt, trevligt. Stan stängde visserligen vid 4 men Karros buss gick kvart över fem så jag väntade med henne till min buss gick vid 10 över.

Tog tyvärr inga kort typ, så därför dyker det inte upp några bilder här heller. Den enda bilden som togs raderades för Karro tog den på mig när jag inte visste om det och den blev ej bra.

-

Hittade bara en berlock till mitt berlock-armband och bodylotion idag. Hittade en tröja med men den fanns ej i min storlek :(

Vi hörs sen!


Av Frida - 28 maj 2011 12:19

Hellu!

Är nu klar, jag har duschat, plattat håret och sminkat mig. Det tog ett tag :)

Just det! Har även klippt ner mina långa naglar så nu är det korta igen :(
Hatar korta naglar! Haha :P

-

Jag ska i alla fall ta bussen som går 5 i 1 här hemmifrån upp till stan och möta Karro där.

Har även försökt att ta en dagens outfit-bild, men ger upp efter att ha tagit 5 st men ingen av dem blir bra! Hatar det!

-

Vi hörs väl sen då!

Ha en bra dag, det ska jag ha i alla fall!


 

Av Frida - 28 maj 2011 10:52

Halloj!

Nu är det bestämt! Idag ska jag och Karro till stan, men hon tar 13.08 bussen till stan så ska se till att vara där lagom tills hon kommer typ, men har ej bestämt mig för om jag ska cykla eller ta bussen ännu. Det får jag la se om en stund!

-

Nu ska jag i alla fall duscha och göra mig i ordning!
Tar med mig kameran också så räkna med att det kommer dyka upp bilder här sedan!

Vi hörs när jag kommer hem i eftermiddag sedan!


 

Av Frida - 28 maj 2011 09:20

God morgon bloggen!

Vaknade för en liten stund sedan, men orkade inte gå upp med en gång då så låg kvar i min sköna säng ett tag till.

Idag blir det kanske att gå på stan med Karro, annars får jag se vad jag hittar på!

-

Har glömt att berätta en sak också, den 16e Juni så ska jag till Liseberg med konfan, det ska bli såååå kul!

Men vi hörs senare!


 

Av Frida - 27 maj 2011 20:06

Halloj!

Som ni kan se har jag gjort en ny header och har fixat nya typsnitt på bloggen. Blev rätt så nöjd faktiskt! Kände för att göra om lite på bloggen sisåhär lite innan sommaren. Vad tycker ni om headern? Hiss/Diss?

-

Imorgon så ska jag och Karro kanske till stan en sväng, hoppas det blir så, skulle vara roligt!

Har precis ätit lite nyss också, och nu ska jag sitta lite vid datan ett tag.

Vi hörs väl senare!


 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards