brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Vardag♥

Av Frida - 2 juni 2011 13:56

Hejj!

Väntar på att mitt nudelvatten ska koka upp så jag kan lägga ner nudlarna snart. Som ni kanse förstår så gör jag nudlar till försenad lunch ;)

Har läst lite nu i alla fall skönt är det!

Efter att jag har ätit ska jag ta och duscha och göra mig i ordning´. Hade velat bada istället för att duscha men det blir bakterier i badvattnet och det är inte bra för min navel-piercing tyvärr. Så får vänta med att bada tills min  piercing har läkt.

Får se vad jag hittar på lite senare, är i alla fall själv hemma så får la hitta på något, är ju inte så kul att bara vara hemma menar jag ;)
Vi hörs senare!


 

Av Frida - 2 juni 2011 12:15

Hejj!

Har ´ätit frukost occh hjälpt mamma med att dammsuga osv. idag. Och så har jag suttit vid datan såklart ;)
Nu ser jag på Talang 2011, reprisen från i fredags då såklart! :)

Vi hörs senare!


 

Av Frida - 2 juni 2011 09:32

God Morgon

Så skönt att ha sovmorgon idag och 4 dagar till :)

Sitter och lyssnar på musik och nu ska jag läsa bloggar och logga in på facebook. Sedan får jag se vad jag hittar på idag, vad ska ni göra idag? :)

Vi hörs sen i alla fall!


 

Av Frida - 1 juni 2011 23:12

Hejj!

Har precis sett på Grey's Anatomy och Off The Map med mamma :)
Laddar inte upp någon bild idag på min nya pennvässare, orkar inte nu. Ska sova om några minuter också. Så, vi hörs imorgon!

Godnatt!


 

Av Frida - 1 juni 2011 19:35

 

Hejj!

Idag är det juni (!!), första sommarmånaden i år. Kan ni tro det? Nej, inte jag heller :)

-

Jag slutade klockan tre idag och då gick jag och Nathalie till biblan och bokia och jag köpte en pennvässare. Ni kan få se bild sen. Jag kom hem vid 16.40 ungefär och då såg jag på Cougar Town och Gossip Girl.

Aja, nu får jag la se vad jag hittar på ;)
VI hörs sen!


 

Av Frida - 31 maj 2011 17:21

Jahopp, imorgon är det juni då. Känns lite overkligt faktiskt, eller vad säger ni?
-

Slutade i alla fall 15.10 idag. Bra dag endå, på musiken hade vi typ en form av Så Ska Det Låta, roligt! Har även tränat med bandet inför skolavslutningen på kören idag och så har jag tränat på Love Story med bandet också!

-

Ska snart äta mat och sedan ska jag, mamma och Emmi till Vadstena och spela bilbingo! Mycket trevligt!

Vi hörs sen eller imorgon!


 

Av Frida - 30 maj 2011 19:06

Hejj!

Idag är det den näst sista dagen innan den allra första sommarmånaden börjar! Så skönt!

-

Idag är jag på bra humör i alla fall! Bara för att det är så kort tid kvar innan sommarlovet!

Hade ju matte-prov idag med, känns som att det gick skapligt bra i alla fall, får verkligen hoppas på det!

-

På torsdag är det ju Kristi himmelfärds-dagen och på fredag är det ju klämmdag, vad ska ni göra när det är långhelg? Ni får ju inte glömma bort att det är nationaldagen på måndag också! (:

Jag ska i alla fall åka till stan och fika med Sanna på fredag, sedan får jag se vad jag gör de andra dagarna! (:

Vi hörs senare i alla fall!


 

-

Av Frida - 29 maj 2011 20:13

Haha kom ej på någon rubrik så blev bara ett sträck :)

Har nyss sett på Hellcats och Gossip Girl och så har jag även ätit och pluggat matte. Hoppas det går bra på provet imorgon, men det tror jag :)

Har inget mer att berätta, så vi hörs imorgon för detta är det sista ní hör från mig idag!

Godnatt! (:


   

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards