brunettii

Inlägg publicerade under kategorin Fridas Vardag♥

Av Frida - 3 juni 2011 18:37

Håller på och ladda iPoden nu för snart drar jag ut med en filt och iPoden för att plugga i solen, ska bli så skönt! :)

Vi hörs när jag kommer in igen!


 


En bild från förra sommaren!

 

Av Frida - 3 juni 2011 18:17

Hellue!

Har inget att göra så tar och bloggar lite. Såg lite på Gossip Girl förut, funderar starkt på att gå ut en sväng, är typ 31 grader i solen! :O

Hej sommar!

Kanske tar en sväng med kameran, men får se hur jag gör! :)
Hoppas ni har det bra i alla fall, hörs senare!


 

Av Frida - 3 juni 2011 17:27

Hejj!

Är hemma igen, köpte lite prylar. Men mötte aldrig Sanna på stan för en fika för att hon skulle va med några andra, så tar fikan med henne någon annan dag. Så jag tackar Karro för dagen! :)

Köpte: Deospray

        Rakhyvlar

        Rakgel

Välbehövliga saker!

Nu ska jag se på Gossip Girl, hörs sen!


 

Av Frida - 3 juni 2011 13:01

Hejj1

Har varit och kollat på cykel åt Anton nu då, mamma och Anton åkte till mammas kompis nu och jag ska till stan och möta Karro vid halv två så tar fem i hav 2 bussen.

Har inget mer att säga så vi hörs när jag kommer hem!


 

Av Frida - 3 juni 2011 10:07

God förmiddag!

Vaknade för tio min sedan ungefär! Idag ska jag till stan vid halv två för att va en stund med Karro och vid tre ska jag och Sanna fika på stan, blir lite mycket idag, men det gör inget!

Nu ska jag, mamma och Anton äta frukost och sedan ska vi åka till nån cykelaffär för att kolla på en cykel åt Anton,

Kram


 

Av Frida - 2 juni 2011 22:18

Hello!

Är hemma från farmor och farfar nu. De har varit i Danmark för inte så länge sedan och då hade de tagit färjan över till Danmark från Göteborg och jag och Anton fick godis från båten. Ganska mycket med, vi fick:


  • Kexchoklad med blåbärssmak
  • Ahlgrens Bilar
  • en HARIBO-påse
  • Toblerone
  • Och en choklad som heter Pastilles

Det tackar jag så mycket för, hehe :)

Min farbror var där också för han åker till Mallorca imorgon så han skulle lämna hans hund hos farmor och farfar, det var trevligt att träffa honom. Träffar honom ju inte så mycket för han bor ju i Göteborg ;)
-

Nu lyssnar jag på musik och så ska jag läsa bloggar och logga in på facebook. Jag funderar starkt på att äta något av mitt godis med. Får se hur jag gör.

Vi hörs sen!


 



 

Av Frida - 2 juni 2011 17:47

Hellue!

Ska snart åka till farmor och farfar för att äta lite mat. Mums!

Ville bara meddela det, ha det bra så hörs vi när jag kommer hem! (:


 

Av Frida - 2 juni 2011 16:01

Hejj!

Har nu duschat, fixat mig, varit ute med hunden, sett på Gossip Girl och målat både finger- och tånaglarna i en fin vårgrön. Vad ska jag hitta på nu tro? Ska i alla fall sitta lite vid datan och sedan får jag se.
Vi hörs sen!


 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards