brunettii

Alla inlägg under juni 2011

Av Frida - 6 juni 2011 22:12

Hejj!

Ska bara läsa bloggar, logga in på facebook och göra mig i ordning och sedan ska jag sova. Imorgon ska jag öva med Amanda på Love Story efter skolan och sedan ska jag till Församlingshemmet för att hämta mitt konfirmationskort och anmäla mig till Liseberg så jag kommer med den 16e! :)

Vi hörs imorgon!

Sov gott!


 

Av Frida - 6 juni 2011 20:30

Guuuud vad varmt det är i mitt rum! Håller på att svettas ihjäl tror jag minnsann! Har förövrigt inte gjort så mycket nu ikväll, har varit inne på MSN, lyssnat på musik, ätit och bara slappat typ! Vad har ni gjort ikväll? Och idag över huvud taget? Har ni firat nationaldagen? Det har inte jag gjort i alla fall. Aja, nu ska jag göra något att det är så varmt här inne innan jag smälter bort!

Hörs sen!


 


En bild på mig från förra sommaren! :)

 

Av Frida - 6 juni 2011 17:47

  

Linne (Dolce & Gabbana) från turkiet och shorts från Nelly.com/Jeane Blush förra året.


Av Frida - 6 juni 2011 17:35

Hejj!

Var med mamma och Therese och handlade förut, vi var på ICA MAXI och då köpte jag två böcker, När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta.

Fick ju Om jag kunde drömma i julklapp av mamma och pappa i julas! :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar på MSN.

-
Aja, var typ det jag skulle säga, en dagens outffit-inlägg kommer om en stund förresten! :)

'

 


 


En liten närmare titt på mina samlarböcker! :)

 

Av Frida - 6 juni 2011 13:43

Hejj!

Karro åkte för en liten stund sedan, typ en halvtimma sedan eller nått. Tack för gårdagen/kvällen/natten/förmiddagen!

-

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, tror jag ska spela lite gitarr. Ja, så får det nog bli.

Måste skriva ut lite låtar med ackord till, har bara 2 låtar utskrivna än sålänge!

Vi hörs senare!

Ha det bra!


 

Av Frida - 6 juni 2011 12:03

Hejj!

Vaknade kl.11 typ idag, Anton kom och väckte oss. Vi gick i alla fall och la oss kl. 3 igår typ.

Nu håller vi på och gör oss i ordning, är vääääldigt varmt idag. När jag kollade för några minuter sedan var det redan 23.3 grader i skuggan! :O

Karro ska hem sen vid två tror jag det var så jag får se vad jag hittar på resten av dagen, vad ska ni göra idag? :)

Vi hörs sen i alla fall!


 


Passar bra med en bild på våran flagga sisåhär på våran nationaldag.

 

Av Frida - 6 juni 2011 01:32

Hejj!

Jag och Karro har sett på film nu ikväll, vi såg Ryktet Går och någon film som var helt random saker typ, vi tror det var en parodi för de hade gjort om en massa saker från en massa filmer, helt random också, den sög btw!

Kommer inte blogga mer idag ( jag vet att klockan har slagit tolv!) så vi hörs när vi vaknar imorgon (sen)!

God natt! <3

 

Av Frida - 5 juni 2011 19:05

Hejj!

Karro kom hit vid strax innan tre. Vi har bara varit ute, hämtat Tintin hos gammelmormor, varit på östenssons och ätit middag. Ska väl ta och se på film sedan. Har inget mer att berätta nu, bloggar kanske sen, annars gör jag det imorgon :)

 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards