brunettii

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Frida - 27 maj 2011 20:06

Halloj!

Som ni kan se har jag gjort en ny header och har fixat nya typsnitt på bloggen. Blev rätt så nöjd faktiskt! Kände för att göra om lite på bloggen sisåhär lite innan sommaren. Vad tycker ni om headern? Hiss/Diss?

-

Imorgon så ska jag och Karro kanske till stan en sväng, hoppas det blir så, skulle vara roligt!

Har precis ätit lite nyss också, och nu ska jag sitta lite vid datan ett tag.

Vi hörs väl senare!


 

Av Frida - 27 maj 2011 16:36

Hejj!

Idag slutade jag tidigare då det började spöregna vid 1! Blev helt dyngsur av att stå i regnet ca 30 min då mormor var tvungen att hämta för mamma var ej hemma och det tar ett tag att åka från andra sidan stan ;)

Hoppas bara att jag inte blir sjuk igen!!

Hängde i alla fall med mormor till gammelmormor då jag inte hade några nycklar hem och så fick jag låna en tröja och mysbyxor av gammelmormor sålänge.

Har precis sett på Gossip Girl nu i alla fall och snart så ska jag läsa bloggar och bara SLAPPA!

Vi hörs senare!


 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards