brunettii

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Frida - 20 maj 2011 23:10

Hejj!

Kom inte på någon bättre rubrik än denna:S

Har i alla fall sett på Eat Pray Love och den var bra, eller, jag har sett halva för den är ju så lång! :O

Tar tempen nu också. Trevligt.

Ska väl ta och gå och lägga mig om en stund i alla fall!

Just det! Hade feber. Termometern visade 37.1 grader och i vanliga fall då jag inte har feber brukar jag ha ca 36.6

Sov gott mina sötisar!


 

Av Frida - 20 maj 2011 20:37

Hejj!
Har bara sett på TV hela dagen typ. Var en sväng och hämtade böcker i skolan och lånade om några böcker på biblan förut, men annars har jag bara sett på TV hela dan!

Såg på Vampires Sucks förut, den borde heta This Movie Sucks istället. Allvarligt. Den var inte bra! Lite smårolig ibland men annars var den bara tråkig!

Aja, vi hörs väl kanske sen!


 

Av Frida - 20 maj 2011 10:20

Halloj!

Är hemma idag med, som ni visste att jag skulle vara. Vaknade 10.15 idag och hade ont i halsen och öronen och huvudet, kli i hals och öron och yrsel. Precis som de andra dagarna. Det känns ju kul. Eller inte.

Det är i alla fall fredag, för mig kvittar det men för alla andra så är det ju bästa dagen på hela veckan! Typ. Jag bryr mig inte eftersom att jag jättegjärna vill gå till skolan snarast, för då är jag frisk!

Aja, nu ska jag väl sitta lite vid datan innan jag äter frukost!


 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards