brunettii

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Frida - 5 maj 2011 21:40

Hejj!

Gör inget speciellt, sitter vid facebook och chattar lite med Emmi. Ska väl ta och sova snart, är nämligen jättetrött! Eller, jag tar och går och lägger mig nu istället!

Imorgon är det i alla fall fredag, skönt! '(:

Dream sweet people!

Av Frida - 5 maj 2011 18:07

Hejj!

Var med Emmi och mamma och Benji hos gammelmormor förut, annars har jag bara städat och spelat gitarr, och just det! Kollat på blocket efter iPhone 3G, vill ha en sådan så ska nog köpa en på blocket, har en kompis som köpte sin där och den funkar perfa! (:

Har väl inget mer att berätta, så hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 5 maj 2011 13:51

Hejj!

Har varit hemma en stund nu, har ätit lite mellanmål då det inte var någon god mat i skolan idag! Ska snart sätta igång och städa, men tills dess sitter jag i köket och lyssnar på musik och läser bloggar!

Hoppas ni har haft en bra so far i alla fall! Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 5 maj 2011 08:15

Godmorgon!

Har sovmorgon idag, precis som alla andra torsdagar. Men idag är den längre för att vi har ingen logg på morgonen så börjar 10 över 9 idag! Gött! (:

Sitter här och lyssnar på musik, satte på spotify för att jag orkade inte sätta på grooveshark, haha! :)

Eftersom att mamma fyller idag fick hon nyss min present, det var ett halsband med en turkos blomma på! Hon gillade det, vilket är tur! (:

Om 20 min så ska jag cykla iväg till skolan, så ska sluta blogga nu!

Vi hörs i eftermiddag!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards