brunettii

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Frida - 27 april 2011 23:13

Hejj!

Har precis sett på Grey's Anatomy och Off The Map med mamma och pappa.

Köpte en SOLO-tidning förut, har snart läst ut den, men kommer läsa om den snart igen då jag bara lusläst den lite idag!

Nu ska jag göra mig iordning och läsa klart min SOLO-tidning och sedan sova!

Vi hörs imorgon, antagligen via ett mobilinlägg!

Good Night!

Av Frida - 27 april 2011 18:44

Halloj alla!

Kom hem för en liten stund sedan, har varit på stan med Karro ända sedan jag slutade vid 3-tiden, har bara ätit mat och fikat för farmor och farfar är här.

Hittade inget, det är bra det eftersom att jag ska till Linköping imorgon, har inte hunnit berätta det. Eller rättare sagt: Jag har inte orkat haha!

Ska i alla fall åka in på min studiedag imorgon vid 10-tiden med mamma och Emmi. Ska handla skor till skolavslutningen och sommaren och sedan blir det väl att gå lite på stan eller Ikano-huset, sedan vid 14.40 så ska jag va på sjukhuset och träffa min läkare, precis som jag gör var tredje månad.

Hm, nu har jag inget mer att berätta, eller jo! Vill bara säga;
Tack för dagen Karro! :)

Vi hörs sen!

Ciao!


Bild i repris...

 

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards