brunettii

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Frida - 26 april 2011 21:08

Kör på ett inlägg från mobilen, ser på Desperate Housewives nu. Imorgon blir det stan med Karro, vi hörs imorgon! Godnatt!:-)

Av Frida - 26 april 2011 19:32

Har precis fikat med Emmi och C:O, de kom hit en stund.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske läser lite. Eller så sätter jag ¨på TV:n och slöglor lite tills Desperate Housewives börjar, ja så får det nog bli, orkar ärligt talat inte läsa!

Vi hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 26 april 2011 17:24

Hallojsan!

Kom hem för en liten,liten stund sedan! Har haft skola och konfa idag, precis som alla andra tisdagar!

Skönt väder är det ute också, så hoppas att det kommer hålla i sig!

Satte mig precis vid datan, har bara svarat på 1 kommentar och läst 1 blogg, och hela tiden har jag funderat på vad det är som gör att det inte känns som annars när jag sitter vid datan, och jag kom precis på det! Jag har glömt att sätta på musik! Så måste göra det!

Nu har jag inget mer att berätta, så vi hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 26 april 2011 08:48

Godmorgon!

Hade ingen bild idag då min bildlärare är bortrest, så min första lektion börjar halv tolv! Men dock hade jag hemuppgift i bild istället för att va i skolan då, men det gör inget! Är klar med den nu så nu kan jag ta't lungt tills jag ska till skolan. Ska nog gå idag istället för att åka buss, så går vid 20 i 11!

Nu ska jag göra mig i ordning lite!
Vi hörs i eftermiddag när jag kommer hem från konfan och skolan!

Ha en bra dag!

Ciao!


Bild i repris!

 


Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards