brunettii

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Frida - 23 april 2011 22:07

Har så tråkigt!

Har verkligen inget att göra!

ska nog lägga mig och se på Melrose Place!

Vi hörs imorgon!

PUSS & KRAM!

Av Frida - 23 april 2011 20:32

Halloj!

Är hemma nu, har även varit på Willys och handlat med mamma och pappa och självklart Anton ;)

Fick påskägg av farmor och farfar idag, i mitt påskägg var det godis och pengar :)

Tack!

Ehum, har väl inte direkt något mer att berätta! Ska nog sitta lite vid datan nu sen tänkte jag ställa in lite saker i min hylla som jag fick igår! :)

Hörs sen, om ni tittar in här senare ofc! ;) Ha-ha!

Ciao!

Av Frida - 23 april 2011 17:23

Har ätit middag, och även efterrätt. Tydligen blir det fika om en stund med, hur ska jag orka det? :O

Räknade lite förut och märkte att det bara är 2 veckor kvar tills jag konfirmerar mig! :O

Känns ju som att det var i går typ som man började!!

Vi hörs sen, ville bara uppdatera lite :)

KRAM!

Av Frida - 23 april 2011 11:56

Har precis varit på Willys och Biltema med farmor och farfar och Anton! Nu ska vi snart äta en macka (eller två ;D) som typ lunch(?). Ska snart sätta på musik, älskar verkligen min spellista på grooveshark! Vi hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 23 april 2011 09:05

  


Glad påsk alla mina läsare! :)

Hoppas att ni får en riktigt trevlig påskafton, eller hoppas att ni får en riktigt trevlig påsk rättare sagt!

Idag så kommer mamma, pappa och farfars bror hit till farmor och farfar för att fira påsk, trevligt!

Tills dess blir det väl bara att sitta vid datan och läsa lite också kanske.

Vi hörs senare!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards