brunettii

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Frida - 21 april 2011 17:23

Här kommer dagens låt!

Jag har valt en av Selena Gomez' låtar för att den är superbra och dessutom gillar jag videon väldigt mycket också! Så här är dagens låt!:


Byebye!


Av Frida - 21 april 2011 16:18

Läste lite i Andreas Carlssons självbigorafi förut, läste ganska mycket faktiskt! Sedan hängde jag med mamma till min gammelmormor, satt sen stund på hennes baksida i solen, såååååå skönt! Nu har jag nog fått mer färg i mitt ansikte! :D

Kom hem för en stund sedan, loggade då in på facebook och sedan åt vi mat. Snart ska mamma och pappa åka iväg till några vänner och senare kommer mormor hit till mig och Anton! :)

Nu får jag se vad jag hittar på!

Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 21 april 2011 11:38

Hejj!

Gick vid 20 i 9 i morse med Emmi och lämnade Benji hos dagmamman, sedan gick vi direkt till stan. Först till biblan och sedan gick vi och fikade och sedan gick vi och glodde i lite butiker, vid 10 över så åkte vi med den bussen hem, kom hem för typ 10 min sedan!

Lämnade tillbaka 4 böcker + 1 ljudbok och sedan lånade jag 3 böcker, en bok som handlar om prinsessan Diana, en som heter Gucci-krigen och sedan Andreas Carlssons självbiografi, alla böcker är självbiografer ;)

Så nu ska jag snart läsa, undrar baara vilken? :P

Vi hörs sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards