brunettii

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Frida - 19 april 2011 22:07

Har precis sett på Desperate Housewives och gjort mig i ordning! Det var ett bra avsnitt idag, fast det brukar det ju va i och för sig ;)

Imorgon så måste jag gå upp kvart i 8, för mellan halv nio och nio så åker jag, mamma och Anton för att golfa!

Så vi hörs imorgon när vi kommer hem!

Good night!

Av Frida - 19 april 2011 20:13

Har precis läst, idag har jag läst en bok som heter Boken om Anna Book, och det är som det kanske hörs (?) Anna Books självbiografi! Den var super, och tro det eller ej! Men jag läste ut den idag, började på den i morse och läste ut den nyss. Och då har jag ju inte bara suttit och läst idag heller ;)

Var även ute och gick en liten sväng med mamma och pappa förut, det är superskönt ute idag!

Imorgon, blir det att gå upp typ kvart i 8 -.-

För ska åka till golfbanan mellan halv nio och nio!


Ikväll blir det ju att se på Desperate Housewives och sedan sova!

Vi hörs kanske senare, annars så hörs vi ju imorgon ;)
Ciao!

Av Frida - 19 april 2011 15:38

Kom nyss hem, har varit med mamma och Emmi hos mammas mormors syster och hängt upp tavlor, 40 st! :O :)

Blir inte att gå till biblan idag, blir det på torsdag efter att ha lämnat Benji hos dagmamma vid 9!

Lyssnar på musik just nu i alla fall, inget ovanligt!

Vi hörs väl senare, har inte något mer att berätta just nu!

Så, ciao!

Av Frida - 19 april 2011 10:05

Vaknade vid 5 i 10 idag, eller jag vaknade först vid halv 9 :/
Vaknar alltid tidigare än vad jag har ställt klockan på nu för tiden, i alla fall då man är ledig ;)

Aja, idag ska jag inte göra något mer än att gå till biblan, ja, jag ska gå! Om det blir lika skönt som igår, vilket det skulle så är det ju bara dumt att ta bussen ;)

Vi hörs sen, för nu har jag inget mer att berätta!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards