brunettii

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Frida - 14 april 2011 20:15

Hejjsan hoppsan!

Ikväll, vad har jag gjort ikväll? Hmm, jo jag har faktiskt målat mina naglar i en turkos snygg färg och jag har sett lite på TV och skrivit inbjudningar till de jag ska bjuda på min konfirmation! Roligt!

Vad ska jag göra resten av kvällen då? Jo, det vet jag inte. Det är sånt som märks! ;)

Byebye!

Av Frida - 14 april 2011 18:01

Sitter och chattar med en gammal kompis på facebook. Har typ inte pratat med henne på flera år, men vi var kompisar i säkert 5 år! Vi har i alla fall bestämt att vi ska va någon dag, har saknat henne massor verkligen!

Aja, detta blev ett helt ointressant inlägg I know!

See ya!

Av Frida - 14 april 2011 17:35

Hejj!

Har precis ätit middag, det blev grillat kött med pommes till! Smaskens! Pluggade SO förut då och sedan läste jag lite och efter det spelade jag gitarr. Nu är det musik som gäller och sedan måste jag plugga So och lite matte och måla naglarna!

Nu har jag inget mer att berätta faktiskt, så Ciao!

Av Frida - 14 april 2011 14:04

Haha, vi har faktiskt lov att skriva fusklapp! Vi fick en 4:edel av ett A4 papper av Ritha idag som vi ska ha på matteprovet imorgon, det är geometri så vi får skriva vad vi vill på lappen, antagligen kommer alla skriva formler, det är nog det enda man har användning av ;)

Så jag ska sitta med min nu, men man får bara skriva på 1 sida av papperet och i bläck, och Ritha kommer att kolla på lapparna imorgon innan provet och om ´vi brytit mot någon av de två "reglerna" ovan så kastar hon den!

Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 14 april 2011 13:51

Hejj!

Utvecklingssamtalet i morse gick bra, hade ingen logg heller och så hade jag nästan ingen spanska, för att min spanskalärare kom ca 50 min försent :O

Aja, hon hade sin orsak i alla fall, eller faktiskt inte. Men orkar inte berätta mer än att hon fick en total blackout så hon visste inte när hon skulle ha lektion osv.!

Nu lyssnar jag på musik, meningen var att jag skulle plugga med en gång när jag kom hem men det är så att lilla jag är så klantig och glömmer SO-boken i skolan, men pappa har lovat att skjutsa mig om en stund så jag kan hämta den! Har även matteprov imorgon så kommer behöva plugga ´på det med. Men vi hörs sen, för nu ska jag sitta lite vid datan innan allt plugg drar igång! :D

Ciao!

Av Frida - 14 april 2011 07:18

Hejj på er, eller godmorgon rättare sagt ;)

Har egentligen sovmorgon till 20 i 9 men eftersom att jag ska på utvecklingssamtal så måste jag ju ändå gå upp som vanligt! ;)

Har tvättat håret och ätit frukost, sminkat mig och bortstat tänderna/håret, det är nog inget jag glömt haha :P

Ska åka vid kvart i 8!

Vi hörs i eftermiddag när jag kommer hem!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards