brunettii

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Frida - 13 april 2011 20:20

Hejj på er!

Kom hem nyss, fick hänga med mamma när hon åkte till en nagelterapeut för att göra i ordning hennes naaglar! Snart är det Grey´s Anatomy, har inget mer att berätta faktiskt!

Hörs imorgon, då har jag utvecklingssamtal 8.00 btw, hoppas det går bra! :D

See Ya!

Av Frida - 13 april 2011 16:43

Hello!

Har precis ätit mat, potatis och purjolökssoppa och efter det plättar! Smaskens!

Har läst en hel del idag faktiskt, har nästan läst ut boken som Miley Cyrus skrivit! Vill ju inte att den ska ta slut, den är så bra! Men tyvärr så har ju allt ett slut. Huvudvärken hade sitt slut för en timma sedan ungefär! Skönt!

Vi hörs väl senare!

Byebye!

Av Frida - 13 april 2011 11:25

Hejj!

Har tråkigt, och fortfarande ont i huvudet! :@

Men om en stund så ska jag plugga matte, har ju som sagt matteprov på fredag. Behöver även måla naglarna, var ganska länge sedan sist och mina naglar är jättefula nu! Nagellack som är slitet, hatar't!

Aja, vi hörs väl senare!

KRAM!

Av Frida - 13 april 2011 10:06

Hejj på er!

Är hemma idag, för vaknade med jättejätteont i huvudet och mådde illa, nu mår jag inte illa längre men har fortfarande jätteont i huvudet, dock inte lika mycket som imorse men nästan! :/

Mamma sa i alla fall att om det släppte så kunde jag komma till em-lektionerna när hon ringde och sjukanmälde mig!

PUSS

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards