brunettii

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Frida - 10 april 2011 19:38

Hejj på er!

Just nu är mamma och pappa ute och går, men när de kommer hem igen så ska vi se på Harry Potter Och Dödsrelikerna Del 1! Yay! :)

Stickade nyss ett varv på min mössa, börjar faktiskt få till snitsen med det där 1 avig och 1 rät! Äntligen!

Lyssnar självklart på musik medans jag stickar, jämt! :)

Imorgon har vi studiedag, skönt! Fast jag ska till min arbetsterapeut, men det ska nog inte ta mer än en timma, skönt!

Men vi hörs kanske sen! Får se! Annars hörs vi imorgon!

Ciao!

Av Frida - 10 april 2011 19:00

Hejj!

Här kommer några härliga vårbilder från när jag var ute lite förut! Jag gick inte långt utan jag gick bara till Motala ström och precis brevid där så ligger ju charlottenborgsslottet! Så här kommer några bilder! Just det! Ni vet väl att ni inte får sno bilder som jag fotat?

Here we go!


     


Tog bara 11 bilder, så laddar inte upp mer än så här!

See you later! 

Av Frida - 10 april 2011 18:30

Hejj på er!

Eh, vad har jag att berätta då? Jo! Förut så sjöng/spelade jag aldrig SingStar, var för lat för att släpa fram allt haha :P
Men däremot så spelade jag gitarr och efter det gick jag ut och fotade lite. I typ en kvart haha! När jag kom in satte jag mig framför tv:n och vid halv 6 så var det Nickelodeons Kids Choice Awards 2011. Det var faktiskt bra! Och nu sitter jag här då!

Lyssnar på musik, inget ovanligt alltså!

Vi hörs väl senare för nu har jag inget mer att säga!

Byebye!

Av Frida - 10 april 2011 14:49

Hejj!

När jag hade städat klart (vilket var för ca 1 h och 20 min sedan) så la jag mig och läste i Seventeen och boken jag läser just nu! Och har läst tills nu, och vad tror ni att jag inte orkar just nu? Jo, jag orkar nämligen inte gå ut just nu för blev så trött av att läsa :S

Så jag tror att jag går och sjunger lite SingStar och sedan spelar lite gitarr!

Så vi hörs lite senare!

XOXO

Av Frida - 10 april 2011 13:45

Hejj!

Här kommer ett inlägg åt er, som ni kanske har märkt på rubriken så är det dagens outfit som kommer dyka upp i detta inlägg!

Enjoy!



Linne - Gina Tricot

Skjorta - ?
Leggins - ?

Mössa - JC


 

Av Frida - 10 april 2011 12:53

Hejj!

Har stickat lite granna på min mössa. Nu ska jag nog städa mitt rum, det behövs! Sedan får jag se vad jag hittar på, vill gå ut lite idag med eftersom att det är så skönt!

Så vi hörs senare! Ställer in ett inlägg också!

KRAM!


Bara för att...

 

Av Frida - 10 april 2011 12:08

Hej!

Hemma nu igen efter denna söndagens gudstjänst. Haha, kom ju vid 20 i 11 och då var det bara jag som hade kommit än! vid 10 i så kom det ca 3 pers mer och vid 5 i så kom det fler så det slutade i alla fall med att det var ca 10 pers med mig, förutom de som jobbar där då ;)

Vet inte vad jag ska göra resten av dagen nu i alla fall, det är väl sånt som märks! Skönt är det ute idag i alla fall!

Vi hörs väl mer sen!

Ciao!


Av Frida - 10 april 2011 09:25

Godmorgon alla som är vakna! Eller, god förmiddag rättare sagt ;)
Satte klockan på 10 idag med, men lika dant som igår så vaknade jag 10 i 9. Det är lite skumt, för igår vaknade jag prick kl.10 i 9 och det gjorde jag idag med :S
Aja!

Igår var mormor här hela kvällen, jag började sticka på min mössa! Stickar resårstickning för första gången i mitt liv! :)

Idag ska jag på gudstjänst, man måste ju liksom det om man konfirmerar sig ;)
Den börjar 11 och jag tänkte gå halv 11 för att jag ska till charlottenborgskyrkan som ligger närmast mig! :)

Men vi hörs väl lite senare!

PUSS!


Bild i repris..

 


  



Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards