brunettii

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Frida - 9 april 2011 20:03

Hejj, för tillfället lyssnar jag på musik och väntar på att mormor ska komma! Men mina blickar dras hela tiden till boken som ligger alldeles intill mig, nämligen Miley Cyrus självbiografi som heter Miles To Go (därav rubriken!). Den är asbra, men den finns bara på engelska, men man förstår precis allt. Visst det är väl några ord som jag inte kan men man förstår sammanhanget! Har läst en del i den idag och snart är den väl utläst, haha! Får nog ta och läsa den en gång till efter att jag läst den, innan jag lämnar tillbaka den ;)

Tror faktiskt jag ska köpa den någon gång! Men den boken rekommenderas starkt, om ni gillar henne och hennes musik/filmer såklart ;)

Har i alla fall spelat lite gitarr nu på kvällen, och suttit vid datorn,och läst, och tränat inför skolavslutningen. Haha :P
Men vi hörs väl lite senare!

Ciao!


Såhär ser boken ut..


 

Av Frida - 9 april 2011 16:53

Hejj på er!¨

Är hemma igen. Ska nog hitta på något, får se vad!

Vi hörs senare I guess! :D

Ciao!

Av Frida - 9 april 2011 14:37

Hej,sitter hos farmor och farfar just nu. Ville bara säga det, så hörs när vi kommer hem:-) kram

Av Frida - 9 april 2011 12:37

Hejj på er alla glada!

Stickade lite förut då, har även ätit frukost med familjen, ofc!

Och så har jag tränat inför skolavslutningen, tror att mitt solonummer kommer att bli riktigt bra faktiskt!

Nu vet jag inte vad jag ska göra, kan ju alltid se om det är några roliga inloggade på facebook och sedan får jag se ;)
Hörs sen!

Ciao!'


Ta mig tillbaka till kvällen då jag såg på Idol Live turnen i Linköping med familjen! :) ♥

 

Av Frida - 9 april 2011 10:16

Hejj!

Har inte gjort mycket sedan sist jag bloggade, finns liksom inte så mycket att göra, typ ingen är inne på facebook för alla sover väl och så har varken kenza eller foki uppdaterat sina bloggar, Karro hade visst gjort ett inlägg igårkväll så läste det ;)

Ska nog sticka lite!

Vi hörs senare!

Ciao!

Av Frida - 9 april 2011 09:32

Hejj på er!

Satte klockan på 10 idag, men vaknade 9 i alla fall, så har läst tills nu! Nu lyssnar jag på musik, just nu är det Unfaithful med Rihanna. Idag så ska vi till farmor och farfar lite senare i eftermiddag, för farfar fyller år! Grattis!

Eh, nu så ska jag väl fortsätta lyssna på musik och läsa bloggar/logga in på facebook!

Hörs sen!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards