brunettii

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Frida - 8 april 2011 21:46

hejj på er alla!

Ska kolla på film med Anton nu, så vi hörs imorgon!

Ha det bäst!

PUSS!

Av Frida - 8 april 2011 21:14

Hejj på er!

Har sett på tv, stickat, läst och ritat ikväll. Har även hittat det som skulle bli en halsduk till vintern 2009, men kom tyvärr inte så långt :/
Ska nog repa upp det jag stickat och sedan göra en mössa istället av det garnet ;)

Men nu ska jag sitta lite vid datorn!

Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 8 april 2011 19:08

Hejj!

Tänkte lägga ut en "dagens låt" åt er! Jag har valt Eh Eh (Nothing Else I Can Say) med Lady Gaga, bara för att det är en utav hennes bästa låtar även att den inte är helt splitterny så är den fortfarande bra! Håller ni med? :)


Av Frida - 8 april 2011 18:51

Hejj på er!

Hemma nu igen då. Lyssnar på musik, igen!!! Alltså, jag behöver väl inte skriva det längre va? :)

Eh, stickade lite hos farmor förut, har ju gjort det sedan jag var 6-7 år men jag har inte stickat något sedan vintern 2009 så har glömt bort lite :S

Så nu tränar jag för fullt och förhoppningsvis kommer jag kunna göra egna mössor snart som är målet! Hehe :P :)

Aja, hörs väl lite senare, nu ser min plan ut såhär för tillfället:

  • Sitta vid datorn
  • Läsa
  • Rita
  • Sticka

Kanske inte i den ordningen, får se helt enkelt. Men jag börjar med första punkten!

Ciao!






Av Frida - 8 april 2011 16:17

Hejj på er!

Idag skriver jag ej datumet som rubrik eftersom att jag laddade upp ett inlägg förut, visserligen var det en tidsinställt inlägg men en då :)
Idag hade vi halv temadag, gött! Sitter hos farmor och farfar för har precis ätit mat! Nu ska jag lyssna på musik och läsa bloggar/logga in på facebook, och sedan ska jag öva inför skolavslutningen!

Ciao!

Av Frida - 8 april 2011 12:30

Här kommer några outfits som jag har glömt att ladda upp :S
Sorry för det! Men bättre sent än aldrig ;)


Min "träningsoutfit", eller, jag hade på mig detta i förra veckan när jag var ute och gick med mamma och pappa :)

 

Mysbyxor (PUMA) - Team Sportia/Inter Sport

Linne- Gina Tricot

"Tjocktröja" (syns ej) - Gekås Ullared

Jacka - ? Gammal!


Nu får ni vrida era små söta huvuden :)

 

Baskettröja och linne - Gina Tricot

Leggins - ?


Och ni får vrida på huvdena igen! :)

 

Jacka - H&M

Linne - ?

Jeans - Gina Tricot

Skor - Converse


Vi hörs senare!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Skapa flashcards