brunettii

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Frida - 7 april 2011 21:15

Här är första "delen" i min nya kategori. Och den heter Fridas Samling♥. Här ska jag visa upp alla snöglobar jag har i min samling, dock har jag bara 6-7 st, men planerar att det ska bli flera i min lilla samling :)

Här kommer första snögloben


Ursäkta dålig kvalité!

 

Denna fick jag av farmor när vi var i Danmark förra året i Maj! Minns ni när det var? Om inte kan ni ju kolla i arkivet! :)

Det ska föreställa 2 pingviner innuti för er som inte ser det ;)

Det var allt för mig i dag!

Puss!

Av Frida - 7 april 2011 21:09

Hejj på er alla glada (och sura) ! :)

Duschade nyss om ni vill veta. Har inte så mycket mer att berätta egentligen.

Dyker upp en ny kategori om en liten stund,ni får kika in om en kvart ca för att se vad det är och den första "delen" i den kategorin! Spännande! :D

Det blir mitt sista inlägg då så vi hörs mer imorgon efter det!
Ciao!

Av Frida - 7 april 2011 19:29

Hejj på er!

Tränar en massa på låten som jag ska sjunga på skolavslutningen i Juni, måste ju börja i tid haha :P
Nu har det visserligen bytt låt eftersom att det gör ju det på spotify när en låt är slut, haha :)

Just det! Ska ställa mig i kö på musikskolan för gitarr! Vill så gjärna spela gitarr på en musikskola så att jag lär mig det instrumentet en gång för alla! Haha :P
Har varit igång flera gånger för att lära mig spela gitarr på egen hand här hemma, men det blir alltid att jag jämt skjuter upp att träna några ackord för jag tänker "Nej jag gör det senare" och så glömmer jag, men tänker att det är viktigare med läxorna. Men då får man ju en läxa om man ska spela på musikskola och då måste jag ju träna! :D

Vi hörs sen i alla fall!

Ciao!

Av Frida - 7 april 2011 16:18

Hejj på er!

Kom hem för en liten stund sedan, skrev då ner 1 vers och 1 stick i min låt för jag kom på lite rader när jag satt/väntade på bussen! Lånade 2 reserverade böcker:

  • Miles To Go av  Miley Cyrus
  • En Shopaholics Bekännelser av Sophie Kinsella

Har ni läst någon av dessa böcker? Iså fall, var de bra?

Aja, nu ska jag nog sitta och öva lite på gitarr, eller nee! Jag ska läsa bloggar och lite i min Seventeen tidning först!

Ciao!


Av Frida - 7 april 2011 14:27

Hejj!

Har precis suttit och skrivit lite på en låttext som jag har börjat med! Ska nog ta och dra till biblan med bussen som går vid 5 i 3 så tänkte lägga upp dagens låt!

Jag har valt låten Love Story med Taylor Swift, och det gjorde jag för den påminner lite om sommaren då jag ska sjunga den på skolavslutningen i Juni! :)

Så här kommer låten!



Så vi hörs väl senare!

Byebye!

Av Frida - 7 april 2011 13:43

Hejjsan allihopa!

Nu börjar det äntligen kännas som vår! Det är nästan 10 grader ute idag och i morse när jag åkte vad det ca 6 grader, likaså igår! Så skönt! Kom nyss hem från skolan i alla fall, jag och Alice fick sluta 10 min tidigare typ eftersom att vi inte kan va med på idrotten och det har vi sista lektionen på torsdagar, det enda kravet Kalle hade var att vi skulle gå en promenad, annars fick vi inte sluta tidigare. Alice går jämt hem från skolan och då gjorde jag med det eftersom att jag inte hade fått sluta tidigare annars haha :P :)

Lyssnar i alla fall på musik nu, inte så konstigt. Just nu är det reklam på spotify men snart börjar låten En Vanlig Dag med Ulrik Munther. Haha, har börjat nörda hans låtar. Men dem är ju så bra! :)

Ska snart åka till biblan med bussen för att hämta en bok som kommit in som jag har reserverat.

Hörs sen!

Ciao!

Av Frida - 7 april 2011 07:28

Godmorgon sunshines!

Börjar 20 i 9 idag och sitter här vid datan i behov att göra något tills jag ska ta på mig och gå ut till bussen om 20 min. Tvättade nyss min piercing, och den ser bra ut. Haha :P
Gissa vad jag gör! Jo, jag sitter och lyssnar på musik. Jag får nog ta och skärpa mig snart, varje stund jag är hemma typ lyssnar jag på musik. Haha :P
Sitter även och nördar Ulrik Munthers låtar, haha :P
Aja, vi hörs när jag kommer hem från skolan idag, slutar 20 i 2 typ!

Ciao!

Presentation


Mitt namn är Frida och jag är 14 år, fyller 15 i oktober. Ni kan följa min vardag här i lilla Motala, jag fotar med min Samsung PL100 och även ibland med min Xperia X8.

Gå Med!

Länkar

Bloglovin

bloglovin

Translate This Blog

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GratisBio.se

Supergratis.se

Gratisklader.se


Ovido - Quiz & Flashcards